Gå til innhold

Får ikke orgasme av womanizer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å få orgasme. Det må helt ekstrem fysisk anstrengelse for å få det til(vi snakker krampe i bein, lår, rumpe, mage). Jeg har prøvd å få det til når jeg slapper av, men det er helt dødfødt. Er det noe galt med meg? Veldig ofte klarer jeg ikke å få orgasme i det hele tatt, og de gangene jeg får er det egentlig ikke verdt det siden jeg føler meg helt mørbanket i musklene.. tips? 

Anonymkode: 6d4c5...fba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mørbanket? Altså hva gjør du for å få orgasme?? Mitt tips er å sette seg i dusjen og prøve en hard dusjstråle.. 

Anonymkode: df874...930

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Jeg synes å huske at det var sånn i begynnelsen, da jeg var veldig ung. Vet ikke hvordan det ble lettere, men kanskje øvelse gjør mester? Har ikke noe bedre råd enn å prøver videre.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mørbanket? Altså hva gjør du for å få orgasme?? Mitt tips er å sette seg i dusjen og prøve en hard dusjstråle.. 

Anonymkode: df874...930

Strammer alle musklene helt sinnsykt mens jeg legger press mot underlivet eller stimulerer klitoris. Dusjstråle gjør ingenting for meg.

4 minutter siden, Strixa skrev:

Jeg synes å huske at det var sånn i begynnelsen, da jeg var veldig ung. Vet ikke hvordan det ble lettere, men kanskje øvelse gjør mester? Har ikke noe bedre råd enn å prøver videre.

Tenkte også at øvelse gjør mester, men har prøvd nå i et par år jevnlig og det er ingen bedring. :/ 

AnonymBruker
Skrevet

Jupp, øvelse gjør mester. Slutt å være så opphengt i selve orgasmen og nyt alt som kjennes veldig godt ut. Og du, den Womanizer-saken synes jeg er forferdelig oppskrytt. Jeg får én orgasme av den og da har jeg hold på så lenge at jeg er både lei og sår i klitorisen. Faktisk endte jeg opp med å bli så sår der at jeg blødde litt sist jeg prøvde å bruke den.
Skaff deg heller en vibrator hvis du vil ha hjelp til å oppnå orgasme.

Anonymkode: 3b93d...8a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jupp, øvelse gjør mester. Slutt å være så opphengt i selve orgasmen og nyt alt som kjennes veldig godt ut. Og du, den Womanizer-saken synes jeg er forferdelig oppskrytt. Jeg får én orgasme av den og da har jeg hold på så lenge at jeg er både lei og sår i klitorisen. Faktisk endte jeg opp med å bli så sår der at jeg blødde litt sist jeg prøvde å bruke den.
Skaff deg heller en vibrator hvis du vil ha hjelp til å oppnå orgasme.

Anonymkode: 3b93d...8a1

Jeg har såklart prøvd vibrator(er). Jeg føler egentlig veldig lite annet enn selve orgasmen og rett før, så for meg er det ganske viktig. Har eksperimentert med masse ulike stimuleringer uten hell og skjønner ikke hva som er galt... 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du womanizer slik emnefeltet tilsier, eller ikke? Det er ganske forskjellig hvilke hjelpemidler som har effekt eller ei, det er såpass individuelt. Og med womanizer velger du selv hvor "effektiv" den skal være. Men du må hjelpe den å finne rett punkt da :P

Jeg tror du må lære deg å slappe av og ikke være så anspent. Kan det være at du fokuserer så mye på å få det til, at du overanstrenger deg? Å spenne muskler og anstrenge seg kjenner jeg ikke igjen, verken med leketøy eller sex. Har desverre ingen tips eller råd, annet enn at du må slappe av. Mye av "jobben" gjøres i hodet, så vær kåt i alle fall, da kan kroppen ta over på impuls :)

Anonymkode: e9f56...9fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har hjulpet meg å fantasere mens jeg stimulerer klitoris. Ser for meg deilige opphissende situasjoner. Får av og til deilig orgasme av det, men slett ikke alltid.

Er om å gjøre å bare ha det deilig, uten å tenke på at orgasmen er målet.

Anonymkode: fa9fb...790

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg ikke får orgasme av Womanizer er når jeg ikke strammer muskelen i underlivet. Må enten stramme og slippe, stramme og slippe(hele tiden) eller konstant stramme. Womanizer funket ikke for meg de to første mnd men nå kommer jeg hver gang 

Anonymkode: d1120...efd

Gjest Supersol
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter veldig med å få orgasme. Det må helt ekstrem fysisk anstrengelse for å få det til(vi snakker krampe i bein, lår, rumpe, mage). Jeg har prøvd å få det til når jeg slapper av, men det er helt dødfødt. Er det noe galt med meg? Veldig ofte klarer jeg ikke å få orgasme i det hele tatt, og de gangene jeg får er det egentlig ikke verdt det siden jeg føler meg helt mørbanket i musklene.. tips? 

Du må klage til Forbrukerombudet eller Tv 2 hjelper deg :legrine:

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du medikamenter? Hormonprevensjon gjorde meg helt nummen i underlivet, og SSRI ser ut til å ha samme virkning.

Anonymkode: b417a...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du medikamenter? Hormonprevensjon gjorde meg helt nummen i underlivet, og SSRI ser ut til å ha samme virkning.

Har brukt SSRI og SNRI i veldig mange år, men sluttet for et år siden. Kan det fortsatt ha noe å si? Ellers ingen medikamenter. 

AnonymBruker
Skrevet

bump

Anonymkode: 4a67c...721

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2017 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Har brukt SSRI og SNRI i veldig mange år, men sluttet for et år siden. Kan det fortsatt ha noe å si? Ellers ingen medikamenter. 

For å spørre på et annen måte:

Hva gjør du typisk når du forsøker?

Anonymkode: b25f0...86d

AnonymBruker
Skrevet
På 1/5/2017 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Det er endel som sier det tar tid før det kommer seg ja. Jeg vil mistenke at det har litt med å si at en får dårlige vaner når en går på de, og underlivet blir "herdet". 

Skrevet
På 1/4/2017 den 18.48, AnonymBruker skrev:

få deg en større da...er det ikke det dere kvinner klager over, for liten hehehehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte womaizer han var perv! ikke de beste orgasmene nei. womaizers kan være feilvare som alt annet.

Anonymkode: 789ab...7f3

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er endel som sier det tar tid før det kommer seg ja. Jeg vil mistenke at det har litt med å si at en får dårlige vaner når en går på de, og underlivet blir "herdet". 

Blir det "herdet" for alltid da eller vil det bli som før igjen? Kan kjenne meg litt igjen i det, huff...

Anonymkode: 4a67c...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...