AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Begynte på en deltidsutdanning ifjor. Dette innebærer jeg må reise bort 1-2 skoleuker hver mnd. Det betyr tapt arbeidsinntekt (jobber per dd 77% i tillegg til studie på Ca 75% belastning.) Jeg tenker utdannelsen ikke er forenlig å ta med små barn man er mye alene med? På deltid altså! Har vurdert å flytte til byen som har denne utdanningen på heltid til høsten og fullføre den. Har pratet med eksen og han er villig til å flytte etter for å se og ha ungene mest mulig! Pluss at han vet det er viktig med utdanning. Idag ble jeg tilbudt full stilling på jobb, men det innebærer jeg da må fullføre utdanningen på deltid..for det heter "rekrutteringsstilling". Må minimum regne med 3000-4000 kr i ekstra utgifter for å fullføre utdanningen på deltid. Barna mine er 3 og 8 år snart. Er rådvill😔 Anonymkode: 11883...123
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Tok deltid selv med små barn, var alene. Måtte jo alliere meg mye med familie. Anonymkode: 951b3...083
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tok deltid selv med små barn, var alene. Måtte jo alliere meg mye med familie. Anonymkode: 951b3...083 Jeg har ikke egen familie i min by. Eks svigers ja, men vil ikke være avhengig av de eller han dritten som dumpet meg😊 Hadde samlingene vært lagt til min by ville det vært annerledes. Regner med Ca 2500 kr i reiseutgifter, 500 i opphold. I tillegg til mat og andre ting om man vil være sosial med andre.. Anonymkode: 11883...123
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Kanskje du heller skal regne på hva det vil koste deg å ikke fullføre utdanningen din og da må takke nei til en heltidsstilling? Barna skal vel uansett være hos far disse ukene, så jeg kan ikke helt se at det skal være umulig for deg å fullføre studiet. Anonymkode: feb4d...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Kan ikke mannen ha hovedomsorgen da? Det må jo ikke være deg. Anonymkode: 00f70...23c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå