AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hun er ikke en nær venninne, men ei jeg har snakket en del med, værtpå fest hos og ute på byen med. Hun har god jobb og ganske rik familie. Super fin leilighet og altid dyre merkeklær. Men i det siste, den siste mnd spesielt, mottar jeg nesten daglig bilder hvor hun drikker vin eller er på fest. Jeg skal jo ikke legge meg oppi hvordan hun har valgt å leve livet sitt. Kanskje er dette eneste glasset hun tar en kveld og. Men hadde du tenkt at hun kanskje kan være i ferd med å bli alkoholiker, eller synes at dette virker til å være mer alkohol enn det er sunt? Anonymkode: fffcd...327
Knut Berg Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Du burde innse at bilder som hun sender er alt for upålitelig og spinkelt grunnlag til å mene noe som helst om din venninnes alkoholbruk.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Ville kanskje tenkt at hun søker kontakt. Ett glass om kvelden er i seg selv ikke så alarmerende, men det er er kanskje summen av flere faktorer som kan gi grunn til bekymring. Hvis du har en magefølelse om at noe ikke stemmer så kan den kanskje være riktig? En helt ubegrunnet og generell tanke er at en fin fasade kan skjule noe som ikke er så fint og det kan være vanskelig å leve opp til forventninger som en slik fasade kan innebære. Alkohol og shopping kan være en medisin mot savn til genuine relasjoner. Vet selvfølgelig ikke om din vennine har det sånn, men kanskje du kan spørre henne om hvordan det egentlig går hvis du er bekymret? Anonymkode: 65df9...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå