AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Har lyst til å jobbe på Nav, men hvilken utdanninger må man ha for å kunne gjøre det? Anonymkode: d2050...014
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Sosionom blant annet tror det er en rimelig trygg jobb. Anonymkode: 2eb0f...d1c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Minimum bachelor. Gjerne veiledningskompetanse. Anonymkode: a8cc0...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er ergoterapeut og har nettopp fått jobb som veileder / sosialkonsulent / saksbehandler på NAV. Mine kollegaer er sykepleiere, sosionomer, vernepleiere, personer med bachelor innen arbeid og velferdsfag oosv. Det viktigste er at du er interessert, engasjert og ønsker å hjelpe andre - men at du også kan forholde deg til mye lovverk, mestrer veiledning og tar initiativ til å kontakte bedrifter/arbeidsplass til klient og har evnen til å ha mange baller i luften samtidig. Jeg kom rett fra skolen da jeg søkte jobb - og klarte å slå ut 70 andre søkere kun på min interesse for arbeid og velferd (jeg har ingen erfaring med dette fra før). Lykke til!! Anonymkode: 1280e...421 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå