AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hei! Vi giftet oss i midten av August og fikk bryllupsbildene ca 6 uker etter. Akkurat da reiste vi på en 3 ukers lang reise og når vi da kom hjem glemte vi takkekort heeelt! Vet ikke hva som gikk av oss! Plutselig i Desmeber kommer jeg på hva vi har glemt og bestiller. Nå har jeg skrevet alt for hånd, pyntet og brukt en del tid og penger på det og er klar til å sende nå. Jeg ringte pappa for å få noen adresser og da sa han at jeg kunne ikke finne på å sende takkekort så sent! Vi kom til å bli latterliggjort og alle har glemt bryllupet nå og dette er pinlig osv.. jeg svarte at det er jo bedre å få kort sent enn aldri og hvis alle har glemt bryllupet så får de en hyggelig påminnelse nå. Så nå sitter jeg her og har ikke så lyst til å sende ut. Vil bare legge ut at det var et ganske lite bryllup med veldig mange mennesker i 20 årene og pappa er fra den gamle skolen, så det er kanskje ikke sikkert de vil reagere sånn som han? Anonymkode: 96f72...0c2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Vi giftet oss i august for mange år siden og jeg måtte betale spesifikt om å ikke få frimerker med julemotiv på posten. Ingen reagerte på torsdag våre kom etter fire mnd. Ikke som jeg hørte Anonymkode: a81ad...fcf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Om det aldri blir sendt ut blir det i alle fall en snakkis. Bedre sent enn aldri. Anonymkode: fd929...4cc 1
Gjest Sorbus Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Vi fikk takkekort innen rimelig tid etter det siste bryllupet vi var i. Glemte det på kjøkkenbenken. Når vi skulle rydde det opp, var paret allerede separert. 5 mdr etter... Send takkekortene, noen vil nok synes det er uhøfflig hvis det ikke skjer. Fortell årsaken til forsinkelsen til den mest slarvete gjesten, så får alle en forklaring.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi giftet oss i midten av August og fikk bryllupsbildene ca 6 uker etter. Akkurat da reiste vi på en 3 ukers lang reise og når vi da kom hjem glemte vi takkekort heeelt! Vet ikke hva som gikk av oss! Plutselig i Desmeber kommer jeg på hva vi har glemt og bestiller. Nå har jeg skrevet alt for hånd, pyntet og brukt en del tid og penger på det og er klar til å sende nå. Jeg ringte pappa for å få noen adresser og da sa han at jeg kunne ikke finne på å sende takkekort så sent! Vi kom til å bli latterliggjort og alle har glemt bryllupet nå og dette er pinlig osv.. jeg svarte at det er jo bedre å få kort sent enn aldri og hvis alle har glemt bryllupet så får de en hyggelig påminnelse nå. Så nå sitter jeg her og har ikke så lyst til å sende ut. Vil bare legge ut at det var et ganske lite bryllup med veldig mange mennesker i 20 årene og pappa er fra den gamle skolen, så det er kanskje ikke sikkert de vil reagere sånn som han? Anonymkode: 96f72...0c2 Virkelig? Glemt å takke? Håper du har et tulleinnlegg Anonymkode: 70900...d17 2
Gjest Margit Spat Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Det er mye mer uhøflig å ikke sende takkekort enn å sende dem lovlig sent.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Vi har nylig fått to takkekort fra kjente som giftet seg i fjor sommer:) Bare send!! Anonymkode: bd9b6...871 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Har fremdeles ikke fått takkekort fra de som gifta seg for snart 2 år siden... Bedre sent enn aldri.. Gjør det før dere blir skilt da Anonymkode: 39106...24b
applestories Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 Tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over det. Kanskje det er fordi det er slikt som garantert hadde skjedd meg så jeg har full forståelse for den, men jeg håper og tror at det er din far som er "av den gamle skolen" og folk på min alder (er 32) ikke tar sånt så voldsomt seriøst. Da blir vi sånn som de vi latterliggjorde da vi var yngre 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Ikke noe problem! Tror de fleste synes det er koselig å få et takkekort uansett om det kommer sent. Å ikke sende, derimot, er på kanten. Anonymkode: ba6d7...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Frekt og ikke sende ut takkekort! Anonymkode: fd06d...1a1 3
Elefantenirommet Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Send det ut! Folk sitter vel ikke og teller uker. 2
SweetM Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 Bare send. Pga misforståelser fikk vi ikke takkekortene vi hadde bestilt før 4 måneder etter bryllupet. Ingen som sa noe på det. 1
Floranda Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 Nei, de må du jo bare sende! Fikk nylig takkekort som var minst like sein. Takkekort er ofte seine. Ikkje hør på din far. Ville mye heller hatt et seint takkekort en å ikkje få.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 Takk for svar alle sammen! 😊 Nå føler jeg meg litt bedre og alle kortene blir sendt i dag😊 Anonymkode: 96f72...0c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå