Gå til innhold

Er du deg selv når du forlater huset, eller tar du på deg en maske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjør. 

Av erfaring jeg har gjort, så lønner det seg sjeldent å være seg selv. Folk plukker opp ting og gjør noe negativt ut av av det, eller unngår deg. Jeg og mannen må ofte snakke i koder når vi er på restaurant i vår lille by, for vi har funnet ut at folk lytter (noen som kjenner til oss har reagert på samtalene våre, selv om det var uskyldig privat snakk). 

Utrolig hemmende men nødvendig. For vi kommer begge fra et lite sted hvor alt du sier vil bli brukt mot deg:) Det er også flere som spisser ørene når jeg prater, så nå prøver jeg å ikke stikke meg ut i det hele tatt. Åpne mennesker er det rovdrift på i Norge..

Anonymkode: bdbc9...aa6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesteniluka

Jeg er meg selv. Noe annet er uaktuelt. Men selvfølgelig må man passe på hvilke private ting man snakker om ute blant andre mennesker. Alt for mange liker å meske seg i andres privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det lønner seg ikke å være for åpen men samtidig skal man ikke være for lukket heller! Så må man passe på å ikke sladre for mye om andre, men hvis du ikke sladrer noe så blir du ikke med i gjengen. Hva som er allment godtatt er egentlig rimelig snevert, men har du en unnskyldning klar for det meste så går du som regel klar. Tja her kunne jeg holdt på i evigheter..... 

Anonymkode: 0b95d...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er meg selv, mest i bilen. Er jeg alene fjerter jeg i vei! :laugh:

"kvinne, 38"

Anonymkode: b289c...a17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er da alltid seg selv, hvem ellers skal man være? Om du oppfører det annerledes utenfor hjemmets vegger, så betyr jo ikke det at du er en annen person. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maska er alltid på utenfor døra, ellers hadde jeg ikke beveget meg ut. Siden den under maska ikke vil være blant folk. 

Anonymkode: 2fc81...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meg selv, men har jo variasjoner for hvordan jeg ter meg (jobb vs pub med venner) og hva jeg snakker om i andres påhør (grad av privat). Noen er jo helt grenseløse, sitter i baren på en pub og legger ut kjempehøyt om spontanaborten for et par dager siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man is least himself, when he talks in his own person. 

But give the man a mask, and he will tell you the truth!

- Oscar Wilde. 

Anonymkode: c8902...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare meg selv med mennesker i ekstremt nær relasjon. Ellers så spiller jeg roller, altså jeg sier det jeg tror du ønsker at jeg skal si

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meg selv. Jeg er den beste til den jobben. Ville ikke outsourcet den, nei. Hvem vet hva som kunne skjedd da! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Yes alltid :) 

Er så klønete at jeg tråkker stort sett i salaten uansett hvor hardt jeg prøver, så da kan jeg heller være meg selv og i hverfall kunne stå for det. Og det er jo ikke sånn at jeg bare sier akkurat det jeg tenker på til enhver tid, for "meg" er ikke en person som liker å såre andre, men jeg ljuger ikke eller later som heller, det blir for dumt spør du meg.. Ærlig, åpen, og med gode intensjoner, der har du meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er meg selv, mest i bilen. Er jeg alene fjerter jeg i vei! :laugh:

"kvinne, 38"

Anonymkode: b289c...a17

bil er det beste i verden. musikk, fart, oversikt... hiihihihihihihhihi. titte på folks egobehov. "ohhh, ja, du bare måtte? jeg forstår"

*dure videre* høre på whitney houston - i have nothing... eller heartbreak hotel ... queen of the night... gr.

men hvilken bil skal jeg ha da? en liten kjerringbil i grå...

Anonymkode: 8cefb...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er bare meg selv med mennesker i ekstremt nær relasjon. Ellers så spiller jeg roller, altså jeg sier det jeg tror du ønsker at jeg skal si

Hvorfor i all verden? Har du ikke integritet, eller en personlighet å by på? Det der må jo falle som et korthus i relasjoner utover å kjøpe en pølse på Narvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, ViljaH skrev:

Hvorfor i all verden? Har du ikke integritet, eller en personlighet å by på? Det der må jo falle som et korthus i relasjoner utover å kjøpe en pølse på Narvesen.

piss off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, ViljaH skrev:

Vi har alle på oss masker, bak enhver maske så er det en annen maske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, ViljaH skrev:

Jeg er nysgjerrig. Er du 100% ekte?

Du må være et overmenneske. :pls:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig. Er du 100% ekte?

Du må være et overmenneske. :pls:

Jeg glir iallefall ikke rundt som en spøkelseskladd og bare sier det jeg tror folk ønsker jeg skal si. Blottet for egen tenkning eller personlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meg selv, men hvordan jeg oppfører meg avhenger jo litt av hvem jeg er med. Jeg passer ofte på å ikke si mye negativt om andre, for føler det bare slår tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...