Gjest RealWildOne Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Det er ikke rart at norske sirkus er lagt ned en etter en og at de opplever dårlige tider, det er jo helt gratis å besøke kg og man trenger ikke en gang gå utenfor ytterdøren for å bli underholdt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jeg tipper psykiatrien merker like stor pågang som sirkusene merker nedgang. Anonymkode: ab310...8c9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Attpåtil får du mer enn du kunne håpe på også. Anonymkode: 65a6c...5f1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 xx-blogg, lagertha og Kvinneguiden er alltid faste innslag i mitt underholdningsprogram på fredags- og lørdagskvelden. Og noen ganger på hverdager også. Anonymkode: 9d4b7...114
Gjest RealWildOne Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 kjøpt inn lakris til dagens lesing. Så jeg skal kose meg de neste timene.
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 hvor er alt det rare hen?? Det er litt morsomt her inni mellom, men ville ikke kalt det et sirkus akkurat! Da er det verre med svenske Hollywoodfruer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå