Gå til innhold

Elektrisk peis (frittstående)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen har erfaring med elektrisk peis som er frittstående?

Jeg er ute etter en hvit peis som har fin flamme. Jeg har tittet på en på Bauhaus til 4000,- som beskrives med "naturlig flamme"...og den så ut som noe billig ræl for å være ærlig...flammene så ikke ut..sukk

Man får vel det man betaler for, men ser at mange av disse peisene ligger på 30.000,- og oppover om man skal ha denne nye "opti flame" teknologien som gir det mest naturlige flammebildet...det betaler jeg ikke for å si det sånn. Hadde håpet på å få en fin peis til mindre penge som er "ok" ift flammebildet, men alle som selger slike peiser har bare bilder på nettsiden og jeg finner ingen (?) som har dette utstilt.

Noen som har en slik peis eller som vet om et sted som har det? Gjerne i Oslo området +/- 1,5 time biling.

Da tenker jeg typ som denne:

Elektrisk%20peis%20-%20Wimpel%20L%C3%B8i

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lisse. Jeg har en frittstående elekstrisk peis som jeg er veldig fornøyd med. Min er ikke hvit fordi det passet ikke interiøret mitt. Men de hadde ganske stort utvalg så kanskje du finner noe på den siden. Jeg kjøpte den her. Generelt bruker vi den mest som peiskos, men den avgir også varme. Så den er perfekt som en sekundær varmekilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...