Gå til innhold

Sjenert gutt..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greia er den at jeg er veldig interessert i en gutt. Jeg har visst godt hvem han er i et par år og prata med han flere ganger når jeg har vært på byen, da har jeg igrunn vært ganske avvisende mot han siden jeg ikke har vært interessert. Men så sendte han meg snap for noen et par måneder tilbake, da han var ute og det ble til at vi skrev litt frem og tilbake. Nå har jeg møtt han når jeg har vært ute kanskje 4 ganger den siste måneden. Den siste gangen nå hadde vi sex.. men han er så kald mot meg (vet han er det mot flere også mennesker også generelt) og virker beskjeden samtidig som han ikke gjør det så han er så vanskelig å få pratet ordentlig med. Jeg har også en sykelig sjalu eks som har bedt han her om å holde seg unna meg.. men det har han ikke gjort fordeom heldigvis. Men etter vi lå sammen har han sletta meg på snap, og jeg ringte han da jeg var ute og spørte hvorfor og fikk bare et dårlig svar tilbake om at han måtte slette meg i 2 minutter for å legge meg til på nytt. Men han har fortsatt ikke lagt meg til... og han svarer om jeg ringer han osv. Men snakker sjelden med han når han er edru. Jeg vetikke hvor jeg skal gjøre av meg engang for jeg er så betatt av han og føler bare jeg vil ha han. Men er helt håpløst når han holder på sånn, men det endrer ikke følelsene mine.. så hva burde jeg gjøre? Og hvorfor tror dere han holder på sånn?

Må også legge til at noen som kjenner han godt sa til meg at jeg var den første og eneste som hadde kommet veldig langt innpå han og i følge han så var det veldig positivt. Men trur dere han vil ha noe forhold i det hele tatt..?

Nå ble dette her et veldig langt innlegg men håper noen tar seg tid til å lese og svare fordeom😄

Anonymkode: edbd0...120

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke_
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke at han er intressert i deg. Den siste gangen hadde dere sex og etter det har han vært avvisende? I tillegg slettet han deg på Snap? Nei, han hadde jeg bare glemt. Jeg er også sjenert av meg, men klarer allikevel å vise interesse hvis jeg er interessert. Han du beskriver virker dessverre som en "stønn, tøm, og gløm" type.

Glem han og gå videre. Det finnes mange snille gutter der ute som vil det samme som deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...