Nitha Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi har flerfargede mosaikkfliser og hvite 20X20 fliser til et bad. Nå lurer vi veldig på hvordan vi skal legge dem. Det enkleste er å legge mosaikken på gulvet og hvitt på veggene, men det blir en kanskje fort lei? Har også mulighet til å kjøpe en fin farge som er i mosaikken som helfarget mosaikk og legge på gulvet, og så bruke det andre etter skjønn. Noen som har gode forslag? Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Vi har et bad med mosaikkfliser på gulvet. Riktignok noen år gammelt, men det ser absolutt ikke pent ut. Flere av flisene har nemlig delt seg - antar at det er fordi disse små flisene ikke tåler like stor belastning som litt større. Jeg ville derfor aldri lagt moasikkfliser på gulvet. Hva med en bord av mosaikk på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Temaa Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Vi hadde opprinnelig tenkt til å ha mosaikk på veggen, men jeg var litt redd for at jeg fort ville gå lei, derfor gikk vi bort fra det. Vi valgte å bruke innslag mosaikk rundt et innmurt speil samt i vinduskarmene. Ble knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #4 Del Skrevet 5. desember 2004 Det kommer jo gjerne litt ann på planløsningen i rommet, men jeg har sett et par bad hvor det er lagt mosaikk i dusjsonen, og resten av badet er holdt enkelt i en farge. Det kan være veldig stilig! Jeg har veldig sansen for mosaikk selv, men ville aldri hatt det på hele veggen. Det tror jeg en fort kan bli lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 Vi har mosaikk i blåtoner på gulvet, og hvite fliser på veggene. Vi er veldig fornøyde, og får masse komplimenter for badet Ellers er jeg enig i at det er dødsstilig med mosaikk i dusjnisjer, men da synes jeg man skal ha en og annen mosaikkdetalj til på badet. Bare min oppfatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå