AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Så mange tråder om stebarn og familie. Beundrer steforeldre, som tar oppgaven, ansvaret det er. Mine barn hadde ikke biofar til stede. Min mann gikk inn i oppgaven. Han tok ansvar, langt utover det en forventer. Så følger det med ekstra fam med på lasset. Min svigerfamile var ikke flink til dette. De kom på besøk til mannen. Hans søsken like så. Jeg forventet ikke at de skulle elske mine barn, men normal omgang. Aldri husket på de i bursdager osv. Vi ble bedt i et stort selskap der med øvrige familie. Barna var ikke invitert. Den tydelige oppførselen at STE ikke var noe for de, gjorde at jeg kuttet kontakten. De har heller ikke lurt på hvorfor. Min mann kan besøke de så mye de vil. Jeg vil ikke at mine barn skal bli behandlet dårlig pga de er STE. Så stefamilie er ikke bare rosenrødt Anonymkode: 2ce65...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Ja, det er veldig trist. Vet om mange slike tilfeller, lurer ofte på hva noen mennesker tenker med. Vet ikke om dere har barn, men om dere får det så blir det veldig lett for dine eldste barn å merke forskjellen. Heldigvis har aldri svigerforeldrene mine gjort noe forskjell på barna og heller ikke foreldrene til kjæresten til eksen min, men det er noe jeg kan se for meg at mine foreldre ville gjort. Anonymkode: 039fe...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå