AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Denne situasjonen føles så håpløs. Jeg er en jente på 20 år som virkelig lengter etter en kjæreste å dele livet med. Problemet er bare at jeg aldri har vært forelsket, og det er aldri noen som har vært forelsket i meg. Jeg føler at tiden løper fra meg og at jeg snart sitter der ensom og middelaldrende i et tomt hus. Jeg begynner å lure på om det ikke finnes noen for meg, og om jeg skulle finne en som jeg liker så er jeg helt sikker på at han ikke vil like meg! Jeg skjønner dessuten ikke hvordan jeg skal klare å møte noen. Jeg studerer og er med på litt av hvert utenom det, men jeg møter likevel ingen! Anonymkode: 33a8a...e6a
Gjest GulSol Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Slutt å lete, fokuser på deg selv. Du er bare 20 år. Slapp av.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Herregud, du er bare 20 år. Vent 10 år med de tankene der. Han dukker nok opp. Anonymkode: 4ee14...207 1
frøkna Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Hvis du studerer er det bare fortsette å møte folk via det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå