aurinko Skrevet 4. januar 2017 #1 Del Skrevet 4. januar 2017 Hei! Jeg skulle gjerne hatt en ekstern hardisk til min MacBook pro til å ha backup av noen bilder... men jeg har ikke peil! Er det noen som vil linke meg en bra ekstern hardisk som fungerer til MacBook? Stort minne er et pluss. Prisklasse opp til 600,- hvis mulig! takker for alle svar og bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Del Skrevet 4. januar 2017 Hvis den har vanlig USB kan du bruke omtrent alle. http://www.prisjakt.no/category.php?m=s301172601&o=eg_64013 De fleste må formateres for Mac før du kan bruke dem, men det er ganske lett og du finner instruksjoner på nettet. Anonymkode: a1bec...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 4. januar 2017 #3 Del Skrevet 4. januar 2017 Mye bedre å bruke en skyløsning, billigere er det også som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. januar 2017 #4 Del Skrevet 4. januar 2017 http://www.prisjakt.no/product.php?p=3094554 Jeg har denne, og den fungerer finfint Mener å huske at den kom formatert som Fat32 også - noe som vil si at du kan bruke den med macen med en gang Men det greieste om du kun skal bruke den med en mac, og ikke pc, er å formaterte den til mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. januar 2017 #5 Del Skrevet 4. januar 2017 5 timer siden, aurinko skrev: Hei! Jeg skulle gjerne hatt en ekstern hardisk til min MacBook pro til å ha backup av noen bilder... men jeg har ikke peil! Er det noen som vil linke meg en bra ekstern hardisk som fungerer til MacBook? Stort minne er et pluss. Prisklasse opp til 600,- hvis mulig! takker for alle svar og bidrag Jeg kjøpte en Western digital på 1TB som jeg bruker. Den har USB, er liten, og den formaterer du til Macen. Den tror jeg koster omtrent det du har som grense😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå