WubWub Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #81 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Hvor skrev jeg at jeg er opptatt av likes? I såfall må jeg ha vert full😂 Har aldri brydd meg om sosiale medier og kommer aldri til å gjøre det. Må liksom bare være der og vise meg fram. Så "fansen" får fred.😂 Jeg ble for faen mast på av venner så.. Du fikk nå mange likes for de synes vel det var artig at du la ut et bilde av bare bein og ikke noe mer? Beina mine har de sett før. På bilder der beina er med. siden du er så opptatt av ben , vi kan jo legge ut bilde av bena våre samtidig? eller tør du ikke det?
Gjest Axl Rose Skrevet 4. februar 2017 #82 Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, WubWub skrev: siden du er så opptatt av ben , vi kan jo legge ut bilde av bena våre samtidig? eller tør du ikke det? Er da du som er opptatt av bein som legger det ut på fb.
Sykkelkopp Skrevet 4. februar 2017 #83 Skrevet 4. februar 2017 Rent estetisk sett, hvis vi sammenligner det med f.eks et fint maleri, og ikke hva som er mest tiltrekkende, er menn like pene. Det vi ser av jenter rundt oss offentlig er jenter som har brukt mye tid og penger på sminke som fremhever de beste trekkene og gir en livlig glød i huden - Mens menn flest bare lever med den vinterbleke frostbitte huden sin. Jenter har ofte mer søtt fjes, som er tiltrekkende for menn, men det gjør dem ikke objektivt mer estetisk. Det er forøvrig en interessant teori om hvorfor vi finner ting søtt. Vi synes babyer er søte fordi det gjør oss mer tilbøyelig til å ta godt vare på dem. Trekk som vi finner søte hos andre dyr/jenter/justin bieber er trekk som vi finner hos babyer. Men blir de mer estetisk av det? Nei 2 timer siden, WubWub skrev: Legg ut bilde av benet ditt da, lykke til om du tro du vil få over 10 likes på bildet. Jeg fikk 47 likes på mitt ben bilde. Men ja, prøv! Se om du kan slå meg, jeg tviler sterkt Haha Hvorfor gidder folk å diskutere med det her og bevise sin egenverdi med sine 73 likes på et annet bilde? Det er åpenbart en fyr her som sitter og har det veldig gøy på andres bekostning til min store fornøyelse. Beviser man seg selv til det her har man tapt
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. februar 2017 #84 Skrevet 4. februar 2017 19 timer siden, WubWub skrev: Når det kommer til fysisk styrke derimot. Men fysisk styrke har ingenting å si i dagens moderne samfunn. Jaha, hvorfor mener du det?
WubWub Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #85 Skrevet 4. februar 2017 14 minutter siden, 007_008_007 skrev: Jaha, hvorfor mener du det? Teknologi. Roboter vil snart ta seg av de tunge løftene - ergo er muskelstyrke overflødig og ikke noe mennesket bør investere energi i.
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. februar 2017 #86 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Teknologi. Roboter vil snart ta seg av de tunge løftene - ergo er muskelstyrke overflødig og ikke noe mennesket bør investere energi i. Muskelstyrke vil aldri bli overflødig. Hvem skal forsvare seg mot krigerrobotene når den kunstige intelligensen går amok? :D
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #87 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er enig i at det er flere pene unge kvinner enn pene unge menn. Men etter fylte 50, synes jeg derimot at det er flere kjekke menn enn pene kvinner. Gamle menn er bedre enn gamle kvinner Anonymkode: 6bf57...4b3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #88 Skrevet 4. februar 2017 22 timer siden, WubWub skrev: meningen din har ingen forankring i virkeligheten. det er ikke slik du beskriver; fakta er at kvinner er mye vakrere og søtere enn oss firkanta og kjedelige menn Din mening har ingen forankring i virkeligheten. Det er ikke slik du beskriver; fakta er at menn er mye vakrere og søtere enn oss bolletjukke, pms-lidende og dritkjedelige kvinner. Anonymkode: 057a8...007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå