Gå til innhold

Kvinner ser bedre ut enn menn

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Bare innrøm det, jeg dømmer ikke. Det er ikke min jobb å dømme andre mennesker

Jeg er alltid dønn ærlig her, så det er ingenting å innrømme. Mitt poeng var bare at du skrev feil, men så korrigerte du deg selv når jeg påpekte det. Så alt er såre vel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Jeg er alltid dønn ærlig her, så det er ingenting å innrømme. Mitt poeng var bare at du skrev feil, men så korrigerte du deg selv når jeg påpekte det. Så alt er såre vel :)

Sier du at jeg tar feil? Jeg tar aldri feil. Du klagde over at ingen flørtepus sendte deg pm, og så lar du det gå utover meg?

Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

Føler du deg ekskludert siden du ikke er en av de flere hundre som får PM av flørtepusen?

Og nå prøver du å få hun til å føle seg dårlig? Skjerp deg. Du er patetisk.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Fysikeren skrev:

Og nå prøver du å få hun til å føle seg dårlig? Skjerp deg. Du er patetisk.

Litt ironisk at du som sender pm til alle jenter som poster bilde av seg selv å prøver få deg no, kaller meg patetisk. jeg prøver ikke få meg noe av noen , dette er et diskusjonsforum og ikke nakenprat eller en sexchat. 

Endret av WubWub
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Litt ironisk at du som sender pm til alle jenter som poster bilde av seg selv å prøver få deg no, kaller meg patetisk

Det tenker jeg nok han som prater med alle disse jentene synes :fnise:

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Fysikeren skrev:

Det tenker jeg nok han som prater med alle disse jentene synes :fnise:

nei, de har fortalt meg at de tenker det om deg når du sender de slibrige meldinger :) 

Endret av WubWub
Gjest Axl Rose
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn trenger heller ikke trene for å ha en sexy mannekropp. Mandige former trenger heller ikke bety muskler. Har aldri likt typisk trente menn. Muskler som følge av naturlig fysisk arbeid er mye mer tiltrekkende. 

Anonymkode: 3e34c...2e6

Tung fysisk arbeid er nesten som en treningsøkt mange ganger enda tyngre. Nei så klart mååå ikke menn ha muskler men det ser jo litt bedre ut med muskler enn en slapp fisk ikke sant? Jeg synes heller ikke for mye muskler ser bra ut. Som bodybuildere. Det er litt for mye.

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Tung fysisk arbeid er nesten som en treningsøkt mange ganger enda tyngre. Nei så klart mååå ikke menn ha muskler men det ser jo litt bedre ut med muskler enn en slapp fisk ikke sant? Jeg synes heller ikke for mye muskler ser bra ut. Som bodybuildere. Det er litt for mye.

Det har egentlig ingenting å si. Formen på kroppen har ikke en dritt med kjemi å gjøre. 

Anonymkode: d83c0...430

Skrevet
8 minutter siden, WubWub skrev:

nei, de har fortalt meg at de tenker det om deg når du sender de slibrige meldinger :) 

Jenter vil alltid snakke om gutter som meg, til gutter som deg :)

Slik har det alltid vært.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Fysikeren skrev:

Jenter vil alltid snakke om gutter som meg, til gutter som deg :)

Slik har det alltid vært.

ja, de sa "æsj"

Skrevet

Som påpekt tidligere her er jo det du sier feil, evolusjonen er styrt av kvinners tiltrekningsmønstre, ikke menn sine. De aller fleste kvinner får formere seg, hvis de vil, noe som ikke gjelder for menn....Og til det andre poenget ditt: feminin estetikk og maskulin estetikk er så forskjellig at det blir som å si at solnedgangen er finere å se på enn biff er godt

Skrevet
7 minutter siden, Nanokanin skrev:

Som påpekt tidligere her er jo det du sier feil, evolusjonen er styrt av kvinners tiltrekningsmønstre, ikke menn sine. De aller fleste kvinner får formere seg, hvis de vil, noe som ikke gjelder for menn....Og til det andre poenget ditt: feminin estetikk og maskulin estetikk er så forskjellig at det blir som å si at solnedgangen er finere å se på enn biff er godt

av den grunn så har penis vokst betraktelig da kvinner setter pris på store staker

Skrevet
14 timer siden, Bootyhunter skrev:

Mine trente fotballbein hadde nok fått enda mer likes, men skjønner ikke hvorfor jeg skulle poste bilde av bare beina mine.

Legg ut bilde av benet ditt da, lykke til om du tro du vil få over 10 likes på bildet. Jeg fikk 47 likes på mitt ben bilde. Men ja, prøv! Se om du kan slå meg, jeg tviler sterkt

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
1 time siden, WubWub skrev:

Legg ut bilde av benet ditt da, lykke til om du tro du vil få over 10 likes på bildet. Jeg fikk 47 likes på mitt ben bilde. Men ja, prøv! Se om du kan slå meg, jeg tviler sterkt

Jeg har bedre ting å gjøre enn å legge ut bilde av et bein på sosiale medie. Har et av hele meg, der er beina tydelig med. Et treningsbilde. Det har 73 likes. Men altså jeg bryr meg ikke noe særlig om likes. Jeg er da for faen ingen tenåring som er opptatt av likes. Det kommer opp "blabla liker dette" hele tiden noe blir lagt ut. Hvem bryr seg? Helt naturlig ting i 2017 likevel.

Endret av Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har bedre ting å gjøre enn å legge ut bilde av et bein på sosiale medie. Har et av hele meg, der er beina tydelig med. Et treningsbilde. Det har 73 likes. Men altså jeg bryr meg ikke noe særlig om likes. Jeg er da for faen ingen tenåring som er opptatt av likes. Det kommer opp "blabla liker dette" hele tiden noe blir lagt ut. Hvem bryr seg? Helt naturlig ting i 2017 likevel.

Fin unnskyldning. Du hevder først at du bryr deg om likes, så kliner du til å sier at likes er ikke så viktig når jeg utfordrer deg. Lurt. 

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Dette er den latterligste diskusjonen jeg har lest i dag. Gratulerer med likes på bena dine, må ha vært en stor dag.

Anonymkode: d7c9c...91c

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den latterligste diskusjonen jeg har lest i dag. Gratulerer med likes på bena dine, må ha vært en stor dag.

Anonymkode: d7c9c...91c

små barn, små gleder

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Fin unnskyldning. Du hevder først at du bryr deg om likes, så kliner du til å sier at likes er ikke så viktig når jeg utfordrer deg. Lurt. 

Hvor skrev jeg at jeg er opptatt av likes? I såfall må jeg ha vert full😂 Har aldri brydd meg om sosiale medier og kommer aldri til å gjøre det. Må liksom bare være der og vise meg fram. Så "fansen" får fred.😂 Jeg ble for faen mast på av venner så..

Du fikk nå mange likes for de synes vel det var artig at du la ut et bilde av bare bein og ikke noe mer? Beina mine har de sett før. På bilder der beina er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...