WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #41 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Fysikeren skrev: Det som betyr noe for meg er om jeg kan få pene jenter, og det kan jeg. Om folk da mener jeg er det ene eller andre er jeg likegyldig til. jau, du har skrivd til mange av mine KG venninder. du fikk sikkert "mange av de"
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #42 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Kjipt da, for jeg har aldri likt deg. nå ble jeg skikkelig såret, snufs
Fysikeren Skrevet 3. februar 2017 #43 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: jau, du har skrivd til mange av mine KG venninder. du fikk sikkert "mange av de" Bare de peneste.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #44 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, WubWub skrev: Uansett legning: Kvinners kropp er sensuelt overlegen menns kropp. Når det kommer til fysisk styrke derimot. Men fysisk styrke har ingenting å si i dagens moderne samfunn. Som tidligere nevnt, du er heterofil og at du derfor synes kvinnekroppen er overlegen menns kropp er helt normalt. For meg som er heterofil kvinne, finnes det ikke noe finere kropp enn en typisk mandig V kropp med brede skuldre. Firkantete former er typisk mandig, og veldig sexy for oss kvinner. Anonymkode: 3e34c...2e6 1
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #45 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Fysikeren skrev: Bare de peneste. nei, du skriver til alle jenter som poster bilder. men jeg prater privat med de fleste så jeg har da hørt at du flørter med over 100 på en gang
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #46 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: nå ble jeg skikkelig såret, snufs Da får du bare "være" det da, herregud.
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #47 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Da får du bare "være" det da, herregud. kan du trøste meg? er helt ute av meg
Vackra Skrevet 3. februar 2017 #48 Skrevet 3. februar 2017 Enig i at de estetiske kravene til menn historisk har vært lavere enn kvinner, men evolusjonen har ikke gjort kvinner vakrere av den grunn, selv om man gjør seg enormt mye mer flid med utseende i dag enn for bare 100 år siden (hårfjerning, trening, utviklingen av sminke osv). Når det er sagt har også hva som anses pent forandret seg. Kvinner kan være så pene som bare det, men en ordentlig kjekk mann danker ut verdens ti vakreste damer. Menn<3 2
Gjest canacas Skrevet 3. februar 2017 #49 Skrevet 3. februar 2017 5 minutter siden, WubWub skrev: nei, du skriver til alle jenter som poster bilder. men jeg prater privat med de fleste så jeg har da hørt at du flørter med over 100 på en gang Nei, han skriver ikke til alle som poster bilder 3 minutter siden, Vackra skrev: Enig i at de estetiske kravene til menn historisk har vært lavere enn kvinner, men evolusjonen har ikke gjort kvinner vakrere av den grunn, selv om man gjør seg enormt mye mer flid med utseende i dag enn for bare 100 år siden (hårfjerning, trening, utviklingen av sminke osv). Når det er sagt har også hva som anses pent forandret seg. Kvinner kan være så pene som bare det, men en ordentlig kjekk mann danker ut verdens ti vakreste damer. Menn<3 Enig med deg!
Fysikeren Skrevet 3. februar 2017 #50 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: nei, du skriver til alle jenter som poster bilder. men jeg prater privat med de fleste så jeg har da hørt at du flørter med over 100 på en gang Når du begynner med løgn så avslutter jeg denne diskusjonen.
Vackra Skrevet 3. februar 2017 #51 Skrevet 3. februar 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: nei, du skriver til alle jenter som poster bilder. men jeg prater privat med de fleste så jeg har da hørt at du flørter med over 100 på en gang Ikke noe flørteshaming! Flørting gjør verden til et bedre sted
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #52 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Fysikeren skrev: Når du begynner med løgn så avslutter jeg denne diskusjonen. Løgn? Over 100 kvinnelige brukere har fortalt meg at du skriver til de. Det er fakta; ikke løgn.
s0la Skrevet 3. februar 2017 #53 Skrevet 3. februar 2017 For meg er menn vakrere! En pen mannekropp er finere enn en pen kvinnekropp, i mine øyne. Kanskje fordi jeg er hetero og tenner på menn - så jeg vil automatisk synes kroppene deres er finere. Kanskje? Vet ikke hvorfor egentlig, men det er det jeg synes. Når jeg ser kroppen til han jeg dater så vil jeg ha han med en gang!! Ingenting som er kjedelig med mannekroppen. 1
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #54 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Nei, han skriver ikke til alle som poster bilder Enig med deg! Ok kanskje ikke alle da, han sa han bare skrev til de peneste.
Gjest canacas Skrevet 3. februar 2017 #55 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ok kanskje ikke alle da, han sa han bare skrev til de peneste. Nettopp
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #56 Skrevet 3. februar 2017 16 minutter siden, WubWub skrev: Helt enig med deg. Menn er firkanta, kjedelig og ensporet. Hadde jeg vært dame ville jeg blitt lesbisk med en gang. Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor ikke alle damer i verden blir lesbiske da vi gutta er så simple og kjedelige To grunner: kjedelig er forutsigbart og gir trygghet, andre grunnen er sex. Trenger ikke synes noen er vakker eller interessant for å ville ha sex med dem, selv om det så klart hadde hjulpet med sånne egenskaper.. Anonymkode: d83c0...430
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #57 Skrevet 3. februar 2017 (endret) 1 minutt siden, canacas skrev: Nettopp Føler du deg ekskludert siden du ikke er en av de flere hundre som får PM av flørtepusen? Endret 3. februar 2017 av WubWub
Gjest canacas Skrevet 3. februar 2017 #58 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Føler du deg ekskludert siden du ikke er en av de flere hundre som får PM? Nei, jeg gjør ikke det. Takk som spør?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #59 Skrevet 3. februar 2017 22 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ekte menn doper seg ikke for å få muskler. De trener og spiser rett mat for å bygge muskler så jeg snakker om menn. Ikke guttunger. Mange menn trenger heller ikke trene for å ha en sexy mannekropp. Mandige former trenger heller ikke bety muskler. Har aldri likt typisk trente menn. Muskler som følge av naturlig fysisk arbeid er mye mer tiltrekkende. Anonymkode: 3e34c...2e6
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #60 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Nei, jeg gjør ikke det. Takk som spør? Bare innrøm det, jeg dømmer ikke. Det er ikke min jobb å dømme andre mennesker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå