WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #21 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, KaDust skrev: Estetisk sett synes jeg også at kvinner er vakrere enn menn. men det er fakta, menn ser ikke ut i måneskinn. kvinner derimot er elegante, sofistikerte, vakre, søte og nydelige
jabx Skrevet 3. februar 2017 #22 Skrevet 3. februar 2017 På 4.1.2017 den 12.10, WubWub skrev: Hvorfor? Pga evolusjon og historie. Menn styrte den kvinnelige evolusjonen. Bare de med de mest "attraktive kvaliteter" hadde mulighet til å reprodusere seg. Det er omvendt. Det er hannene som har måttet kjempe for hunnenes gunst. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #23 Skrevet 3. februar 2017 Det synes jo du bare fordi du er mann og hetero. Jeg synes menn har flottere fysikk enn damer! De får vakrere kropp av trening. For meg, har damer hengepatter (uansett form og str) og for store rumper Og alt for store lår. Generelt sett. Men er mye penere, med flatt brystparti, brede skuldre, lange ben. Generelt sett! Anonymkode: 057a8...007 1
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #24 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: men det er fakta, menn ser ikke ut i måneskinn. kvinner derimot er elegante, sofistikerte, vakre, søte og nydelige Menn skal jo ikke være vakre og søte. Menn skal være sexy, tøffe, mandige, og barske. Menn skal være menn.
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #25 Skrevet 3. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jo du bare fordi du er mann og hetero. Jeg synes menn har flottere fysikk enn damer! De får vakrere kropp av trening. For meg, har damer hengepatter (uansett form og str) og for store rumper Og alt for store lår. Generelt sett. Men er mye penere, med flatt brystparti, brede skuldre, lange ben. Generelt sett! Anonymkode: 057a8...007 meningen din har ingen forankring i virkeligheten. det er ikke slik du beskriver; fakta er at kvinner er mye vakrere og søtere enn oss firkanta og kjedelige menn
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #26 Skrevet 3. februar 2017 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Menn skal jo ikke være vakre og søte. Menn skal være sexy, tøffe, mandige, og barske. Menn skal være menn. okey men jeg syntes ingen menn er "sexy, tøffe, mandige eller barske". syntes de fleste menn ser ut som pingler som aldri har løftet en vekt i sitt liv
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #27 Skrevet 3. februar 2017 8 minutter siden, WubWub skrev: okey men jeg syntes ingen menn er "sexy, tøffe, mandige eller barske". syntes de fleste menn ser ut som pingler som aldri har løftet en vekt i sitt liv Da anbefaler jeg deg å komme deg ut eller få deg briller. Har du aldri sett en bodybuilder heller?
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #28 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Da anbefaler jeg deg å komme deg ut eller få deg briller. Har du aldri sett en bodybuilder heller? politi har heldigvis et jerngrep over alle treningssenter i byen her. det finnes ingen steroid monster her
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #29 Skrevet 3. februar 2017 (endret) 4 minutter siden, WubWub skrev: politi har heldigvis et jerngrep over alle treningssenter i byen her. det finnes ingen steroid monster her Ekte menn doper seg ikke for å få muskler. De trener og spiser rett mat for å bygge muskler så jeg snakker om menn. Ikke guttunger. Endret 3. februar 2017 av Axl Rose
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #30 Skrevet 3. februar 2017 41 minutter siden, Nøste~ skrev: Velge fra begge kjønn du ville valgt meg sant?
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #31 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: du ville valgt meg sant? Nei. 1
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #32 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Nei. Nå ble jeg kjempe lei meg
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #33 Skrevet 3. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jo du bare fordi du er mann og hetero. Jeg synes menn har flottere fysikk enn damer! De får vakrere kropp av trening. For meg, har damer hengepatter (uansett form og str) og for store rumper Og alt for store lår. Generelt sett. Men er mye penere, med flatt brystparti, brede skuldre, lange ben. Generelt sett! Anonymkode: 057a8...007 Jeg er en heterofil kvinne og mener akkurat det samme som WubWub. Kvinner er i mine øyne mye vakrere estetisk, og de er mer interessante som personer enn menn fordi de er mer styrt av følelser og har mye mer intensitet en menn. Menn er veldig ofte enormt! kjedelige og tenker praktisk på absolutt alt..Som at trening bare er bare er bra når det blir store muskler av det. Hvis jeg kunne velge legning: hadde jeg lett blitt lesbisk.. Anonymkode: d83c0...430 1
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #34 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Nå ble jeg kjempe lei meg Okies.
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #35 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Okies. Jeg gråter litt 1
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #36 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg gråter litt Jeg vet du bare tuller.
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #37 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en heterofil kvinne og mener akkurat det samme som WubWub. Kvinner er i mine øyne mye vakrere estetisk, og de er mer interessante som personer enn menn fordi de er mer styrt av følelser og har mye mer intensitet en menn. Menn er veldig ofte enormt! kjedelige og tenker praktisk på absolutt alt..Som at trening bare er bare er bra når det blir store muskler av det. Hvis jeg kunne velge legning: hadde jeg lett blitt lesbisk.. Anonymkode: d83c0...430 Helt enig med deg. Menn er firkanta, kjedelig og ensporet. Hadde jeg vært dame ville jeg blitt lesbisk med en gang. Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor ikke alle damer i verden blir lesbiske da vi gutta er så simple og kjedelige
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #38 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Jeg vet du bare tuller. Jeg tuller aldri med deg baby
Fysikeren Skrevet 3. februar 2017 #39 Skrevet 3. februar 2017 Det som betyr noe for meg er om jeg kan få pene jenter, og det kan jeg. Om folk da mener jeg er det ene eller andre er jeg likegyldig til. 1
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #40 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: Jeg tuller aldri med deg baby Kjipt da, for jeg har aldri likt deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå