WubWub Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Ofte når jeg er på treningssenteret så blir jeg fascinert av kjønnsforskjellene. Kvinner er jo så vakre og fantastiske. Menn derimot er firkanta og kjedelige. Hvorfor? Pga evolusjon og historie. Menn styrte den kvinnelige evolusjonen. Bare de med de mest "attraktive kvaliteter" hadde mulighet til å reprodusere seg. Kvinner har gjennom historiens løp forandret seg meget. Men menn har forandret seg meget lite. Med andre ord; kvinner er mer velutviklet. Menn har med andre ord formet kvinners utseendet men nå holder det på å slå tilbake i likestillingens tid. Alle studier viser at kvinner får bedre støtte av sin lege enn menn. Alle studier viser at kvinner får i snitt mye lavere straff for kriminalitet enn menn. Hvorfor? ; Fint ytre.
WubWub Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2017 Ikke bare ser kvinner fysisk overlegne ut men de er også i snitt 5 poeng smartere enn hankjønn. Hadde jeg vært kvinne ville jeg blitt lesbisk på rappen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 kan ditt syn være litt påvirket at du er en heterofil mann? Jeg synes det er mange flotte mannebein på treningsenterene rundt om. Anonymkode: e819c...756 11
Gjest Cyrus Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Fra et objektivt synspunkt så ser jeg bedre ut enn de fleste damer på mitt treningssenter. Men snittet er vel ganske så likt hos begge kjønn. Og ja jeg studerer både mannekropper og damekropper opp og ned.
WubWub Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan ditt syn være litt påvirket at du er en heterofil mann? Jeg synes det er mange flotte mannebein på treningsenterene rundt om. Anonymkode: e819c...756 Det finnes ingen "flotte mannebein". Et kvinneben med strømper derimot..... Sukk.
WubWub Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2017 12 minutter siden, Svinepels skrev: Fra et objektivt synspunkt så ser jeg bedre ut enn de fleste damer på mitt treningssenter. Men snittet er vel ganske så likt hos begge kjønn. Og ja jeg studerer både mannekropper og damekropper opp og ned. Du innbiller deg ting. Det du hevder strider imot den evolusjonære læren
robert90 Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 På 4.1.2017 den 12.11, WubWub skrev: Ikke bare ser kvinner fysisk overlegne ut men de er også i snitt 5 poeng smartere enn hankjønn. Hadde jeg vært kvinne ville jeg blitt lesbisk på rappen. jeg er mann og dette innlegget rett her er jeg helt enig i :D På 4.1.2017 den 12.11, WubWub skrev: Ikke bare ser kvinner fysisk overlegne ut men de er også i snitt 5 poeng smartere enn hankjønn. Hadde jeg vært kvinne ville jeg blitt lesbisk på rappen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 På 4.1.2017 den 12.11, WubWub skrev: Ikke bare ser kvinner fysisk overlegne ut men de er også i snitt 5 poeng smartere enn hankjønn. Hadde jeg vært kvinne ville jeg blitt lesbisk på rappen. Nei huff jeg kunne aldri tenk meg å være lesbisk ! Har aldri vært tiltrukket av kvinner. Jeg liker menn best og er kun tiltrukket av menn. Må bare si at jeg synes at det finnes så mange kjekke,flotte og morsomme menn at jeg ville aldri vært dem foruten Så menn er best ! Anonymkode: 91b1b...f33 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Du er heterofil og ikke homofil, så ditt syn på kropp er ganske normalt. Anonymkode: e0219...665 1
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2017 På 29.1.2017 den 22.46, AnonymBruker skrev: Du er heterofil og ikke homofil, så ditt syn på kropp er ganske normalt. Anonymkode: e0219...665 Uansett legning: Kvinners kropp er sensuelt overlegen menns kropp. Når det kommer til fysisk styrke derimot. Men fysisk styrke har ingenting å si i dagens moderne samfunn.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 På 4.1.2017 den 12.44, WubWub skrev: Du innbiller deg ting. Det du hevder strider imot den evolusjonære læren Jo mer jeg leser av dine innlegg, tenker jeg på en som var på Utøya med våpen, men sitter i fengsel. Du er klin gal, eller verdens beste Internett-troll 😂😂 Anonymkode: 6ba34...316 4
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo mer jeg leser av dine innlegg, tenker jeg på en som var på Utøya med våpen, men sitter i fengsel. Du er klin gal, eller verdens beste Internett-troll 😂😂 Anonymkode: 6ba34...316 Det er ingen her i verden som er så frisk som meg
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 Er menn firkanta så har de ikke trent skikkelig altså Så klart ser kvinner bedre ut for oss menn. Skulle da bare mangle når man er heterofil. Selv om det finnes noen få som ser verre ut enn menn, men det er veldig sjelden.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Det er ingen her i verden som er så frisk som meg Det er nettopp den innstillingen som gjør at jeg vipper mellom den ene teorien og den andre. God helg! Anonymkode: 6ba34...316 1
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 På 4.1.2017 den 12.42, WubWub skrev: Det finnes ingen "flotte mannebein". Et kvinneben med strømper derimot..... Sukk. Nå må du for faen meg godta at heterofile kvinner tenner på menn og ikke på kvinner. Så for henne (hvis det er ei dame som skrev det) så er det flotte mannebein.
WubWub Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #18 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Nå må du for faen meg godta at heterofile kvinner tenner på menn og ikke på kvinner. Så for henne (hvis det er ei dame som skrev det) så er det flotte mannebein. det eneste flotte mannebeinet jeg har sett i mitt liv er mitt eget. jeg postet bildet av det og bildet fikk 47 likes. ingen andre menn vil få så mange likes av benet sitt, kanskje de får et sympati like eller to men ikke noe mere enn det.
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 Estetisk sett synes jeg også at kvinner er vakrere enn menn.
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: det eneste flotte mannebeinet jeg har sett i mitt liv er mitt eget. jeg postet bildet av det og bildet fikk 47 likes. ingen andre menn vil få så mange likes av benet sitt, kanskje de får et sympati like eller to men ikke noe mere enn det. Mine trente fotballbein hadde nok fått enda mer likes, men skjønner ikke hvorfor jeg skulle poste bilde av bare beina mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå