Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd pre seed? Skal prøve dette denne syklusen. Noen som ble gravide den mnd de prøvde dette? 

Anonymkode: cec5c...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

To ganger ble jeg gravid på hhv andre og første mnd med pre seed, etter å ha prøvd i ett år uten å lykkes. :)

Anonymkode: 8c48a...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt dette og hva skal det hjelpe for?:)

Anonymkode: a4885...67d

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To ganger ble jeg gravid på hhv andre og første mnd med pre seed, etter å ha prøvd i ett år uten å lykkes. :)

Så bra! :) må vel prøve dette nå.. Men vi brukte litt av tuben igår kveld.. Leste etterpå at man ikke skal bruke mer etter bruk.. Jeg visste ikke at en så stor tube var engangsbruk.. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt dette og hva skal det hjelpe for?:)

Anonymkode: a4885...67d

Billigtester.no får du kjøpt dette :) det er glidemiddel som ikke er sæddrepende, og som får sædceller til å svømme bedre å komme frem bedre til egget :) 

har prøvd i 6 mnd uten hell nå, så håper på at dette skal gjøre susen! 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) må vel prøve dette nå.. Men vi brukte litt av tuben igår kveld.. Leste etterpå at man ikke skal bruke mer etter bruk.. Jeg visste ikke at en så stor tube var engangsbruk.. 

Jeg må innrømme at vi fordelte en tube på to ganger (var jo vanligvis to dager på rad så den lå ikke akkurat lenge), da jeg syntes det var mye i en tube og det var forholdsvis dyrt. Det funket i allefall (jeg er den som ble gravid to ganger med pre seed). 

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt pre seed i 3 prøveperioder tror jeg, ingen effekt her...

Anonymkode: 82332...efa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte samme tube flere ganger, bestilte fra billige tester og fikk med enten seks eller ni rør (husker ikke) og var som butte sprøyter man koblet på tuben. Disse var engangs, stod ikke at tuben var det. Jeg ble gravid på 1. Mnd med pre-seed med min første, etter 11 pp. Og brukte det fra første pp når vi forsøkte på andremann, ble gravid på pp2. 

Anonymkode: 8745d...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...