AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Har forsøkt i hele dag å få kjøpt månedskortet mitt på Ruter-appen...Hver eneste gang får jeg beskjed når BankID skal laste om at "det har oppstått en feil" med kode BID-2018. Etter litt googling ser jeg at det ofte er en nettverksfeil. Men jeg har forsøkt både hjemme med min wifi, og på jobb. Begge steder har stabile nett, men nei. Kontaktet DNB som satte av minimal tid til å hjelpe meg, og kun sa jeg skulle skru mobilen av og på. Forsøkte, samme problem. Avinstallerte appen og installerte på nytt, men nei. Hva er problemet Anonymkode: 03546...03e
tdm900 Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 DNB.....sier jo det meste😝Aldri brukt den banken, og kommer aldri til å bruke den! Er stadig man leser om problemer med nettbanken deres
Axiom Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 DNB er vel kjent som banken det lønner seg å være aksjonær i, men ikke kunde. Men har hatt problemer med bankid generelt selv, velger alltid alternativer til bankid der det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 På 4.1.2017 den 11.03, tdm900 skrev: DNB.....sier jo det meste😝Aldri brukt den banken, og kommer aldri til å bruke den! Er stadig man leser om problemer med nettbanken deres Jeg bruker ikke DNB lenger heller, men det var de jeg hadde da jeg fikk kodebrikken. Og hver gang det er problemer med nettbanken så skal man kontakte "utsteder av kodebrikke". Anonymkode: 03546...03e
tdm900 Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ikke DNB lenger heller, men det var de jeg hadde da jeg fikk kodebrikken. Og hver gang det er problemer med nettbanken så skal man kontakte "utsteder av kodebrikke". Anonymkode: 03546...03e Om du ikke bruker DNB, skal vel heller ikke bruke kodebrikka fra de. d Det du kan gjøre, er å "bestille" engangskode på mobil. Bruker den selv og er ikke noe tull med den opp mot min bank. Bare vær obs på at den dagen du bytter simkort/tlf, må det aktiveres på nytt.
Akay Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Sett opp bankid på mobil. Slipper du å bruke kodebrikken mer... genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå