Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg er idag 11 dpo å klarte ikke vente med å teste.. de tidligere testene har vært blendahvit, mens denna ser jeg faktisk to streker.. Hadde sinnsyke EL smerter denne gangen og har etter dette vært litt på og av med stikninger i nedre del av magen, fort irritabel, ofte sulten osv.. er denne svak positiv eller er det kun jeg som innbiller meg ting her? Den er svak ja, men det er noe der. Fikk i forrige PP skyggestrek to av gangene jeg testet, men synes ikke dette er en skyggestrek.. hva tenker dere kloke hoder?☺20170104_074952.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig vanskelig å få et ordentlig bilde synes jeg, da jeg har elendig kamera på tlf. Men det er mer tydelig i virkeligheten.. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Note92 skrev:

Hei. 

Jeg er idag 11 dpo å klarte ikke vente med å teste.. de tidligere testene har vært blendahvit, mens denna ser jeg faktisk to streker.. Hadde sinnsyke EL smerter denne gangen og har etter dette vært litt på og av med stikninger i nedre del av magen, fort irritabel, ofte sulten osv.. er denne svak positiv eller er det kun jeg som innbiller meg ting her? Den er svak ja, men det er noe der. Fikk i forrige PP skyggestrek to av gangene jeg testet, men synes ikke dette er en skyggestrek.. hva tenker dere kloke hoder?☺20170104_074952.jpg

Jeg ser iallfall 1 strek, men du kan jo ta en blodprøve for å være sikker! :)

Anonymkode: 5a7c4...61e

AnonymBruker
Skrevet

Ser foreløpig negativ ut.

Anonymkode: fad83...baa

Skrevet

20170104_081448.jpg

Fikk til å ta et noe bedre bilde fra en annen vinkel, men har som sagt veldig dårlig kamera så synes ikke den blir like tydelig uansett.. muligens litt bedre å se på dette bildet. Ser ut for at den er mest sterk i midten på bildet, men synes den har samme farge hele streken.. 

Skrevet

Jeg tenker at du bør bruke tråden som er for slike spørsmål. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser en strek👏🏻😀

• Liker 1
Skrevet

Takk frk. Sanna! Det gjør jeg også, men blir usikker siden den er så svak.. men er vel ikke vanlig å teste så sterk såpass tidlig? 

20170104_081446.jpg

Skrevet
3 timer siden, Note92 skrev:

Takk frk. Sanna! Det gjør jeg også, men blir usikker siden den er så svak.. men er vel ikke vanlig å teste så sterk såpass tidlig? 

20170104_081446.jpg

Det er veldig forskjellig hvor fort hsg stiger i starten. Jeg vet at jeg testet positiv 5 dager før IKM siste gangen jeg var gravid med en veldig svak strek. Har du tatt ny i dag?😀

AnonymBruker
Skrevet

Dette er fra idag! Står på apoteket nå for å kjøpe noen flere.. spennende! 

Ts

Anonymkode: 23511...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...