Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter på nattevakt med fryktelig vonde legger, jaggu kom jeg på at disse joya skoene er kjøpt i Januar 2014. Er vell null demping igjen🙈 Derfor trenger jeg tips til gode sko, med god demping som er gode til aktive vakter på hardt gulv. Har problemer med rygg og nakke så om har erfaring med sko til dette tas det imot med stor takk 😊

Anonymkode: 59254...993

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ideer?

Skrevet

Jeg bruker høyre skoen først, så venstre 😆😅

Det heter ikke hvilken sko. Det heter HVA slags sko..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har diverse versjoner av Nike sine sko med mye demping, også bytter jeg litt til crocs innimellom på nattevakter hvor jeg ikke går så mye.

Anonymkode: c6804...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Dialekt vettu :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Men litt bakvendt å bruke høyre først, så venstre etterpå. Jeg foretrekker å bruke både venstre og høyre samtidig. Bare for å pirke når du først gjør det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har diverse versjoner av Nike sine sko med mye demping, også bytter jeg litt til crocs innimellom på nattevakter hvor jeg ikke går så mye.

Anonymkode: c6804...831

Takk for svar. Skal sjekke ut Nike sine sko :)

• Liker 1
Gjest EpleDrue
Skrevet

Vi har avtale med Nike på jobb. :)  Ta en tur innom løplabbet, så finner de riktig sko til deg. Det kan også være en idé med ekstra såle. 

Vil nok tro at skoene fra januar 2014 har gjort sin nytte!

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, EpleDrue skrev:

Vi har avtale med Nike på jobb. :)  Ta en tur innom løplabbet, så finner de riktig sko til deg. Det kan også være en idé med ekstra såle. 

Vil nok tro at skoene fra januar 2014 har gjort sin nytte!

Ja sikkert for lenge siden. Løplabbet er 2 timer unna men  de er nok flinke på sportsbutikkene rundt om 😊

Skrevet

Jeg bruker birkenstocks, de gjør underverk for ryggen min :) Men ikke akkurat en joggesko da..

AnonymBruker
Skrevet

Ridestøvler. 

Anonymkode: 82b1a...ade

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men litt bakvendt å bruke høyre først, så venstre etterpå.

Det varierer fra person til person, men det vanligste er å ta på venstre sko først, så høyre.

Anonymkode: e2f52...c4b

Skrevet

Mizuno resolute 2 og noen ganger Asics Kayano 21, men de får jeg så lett gnagsår av. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer fra person til person, men det vanligste er å ta på venstre sko først, så høyre.

Anonymkode: e2f52...c4b

Det er jo hvilken man bruker å ta på først, ikke hvilken man bruker først som sto i innlegget jeg siterte.  Å sitere deler av et innlegg er ikke alltid passende, om du leser hele ser du hva som ble ment 😊 uansett det er ikke det handler om, det var et unødvendig svar til en unødvendig svar på HI 😊

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, FantasDick skrev:

Mizuno resolute 2 og noen ganger Asics Kayano 21, men de får jeg så lett gnagsår av. 

34 minutter siden, boblevann skrev:

Jeg bruker birkenstocks, de gjør underverk for ryggen min :) Men ikke akkurat en joggesko da..

15 minutter siden, fannyfab skrev:

Birkenstocks

11 minutter siden, Magnifiq skrev:

nike energy boost

Takk for tips 😊

Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men litt bakvendt å bruke høyre først, så venstre etterpå. Jeg foretrekker å bruke både venstre og høyre samtidig. Bare for å pirke når du først gjør det :)

Det var ironi, ser du - på et morsomt spørsmål;) Hvilken dialekt har du siden du sier hvilken sko? :fnise:

Endret av ♥Missy♥
Skrevet
23 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

HVILKE sko...kanskje :P 

Nike er veldig gode og har som regel god demping foran og bak. Anbefales dog å bytte ut en gang eller to i året, avhengig av hvor mye man bruker dem. Ellers kan du få noen gode sko på en fotklinikk f.eks. Muligens er de svindyre, men er som regel verdt prisen :) 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Millimani skrev:

HVILKE sko...kanskje :P 

Nike er veldig gode og har som regel god demping foran og bak. Anbefales dog å bytte ut en gang eller to i året, avhengig av hvor mye man bruker dem. Ellers kan du få noen gode sko på en fotklinikk f.eks. Muligens er de svindyre, men er som regel verdt prisen :) 

Riktig. Se trådoverskifta:fnise:

Endret av ♥Missy♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...