AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Har hengt litt med en fyr, egentlig mest snap og meldinger siden vi bare har truffet hverandre 3 ganger siden oktober. Begge er foreldre og vi har kun barnefri samtidig annenhver helg, vanskelig å få alt til å klaffe. Jeg følte allikevel at vi hadde liten progresjon og at ting stoppet litt opp, så jeg spurte han hva han var ute etter. Istedet for å svare spurte han tilbake hva jeg ville, så jeg svarte ærlig at jeg syns han virker som en bra fyr som jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Da sa han at vi gjerne kan treffes og bli bedre kjent, men han vet ikke om han er klar for et forhold nå. Dette tolker jeg som at han ikke er interessert, er dere enig? Anonymkode: 2dc19...267
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jepp, han er ikke interessert i deg. Ikke som kjæreste i alle fall. Anonymkode: 3b960...98b 3
Kinno Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Er nok enig i det.. Treffer vi noen som tar oss med storm eller som vi blir oppriktig interessert i så blir vi jo klare. Da vil vi være med og rundt den personen uansett. Det kan jo hende han blir klar litt senere. Du har jo ikke truffet han så mye ennå. Men hvis ting dabbet av litt så er det et dårlig tegn.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Det betyr som regel at han ikke er interessert, ja. Han synes sikkert du er en hyggelig dame å kose med, men vil ikke bli kjæresten din, eller lukke muligheten for andre damer. Unntaket er kanskje hvis han nettopp er kommet ut av et annet forhold. Da er det forståelig at man trenger litt tid på å bli emosjonelt klar for å satse på nytt. Men som oftest lager man plass i livet sitt til den man blir forelska i. Han er sannsynligvis ikke forelska i deg. Ville avsluttet kontakten og gått videre. Å fortsette en sånn udefinert relasjon ved å ha sex og henge sammen, uten noe klart mål om å bli kjærester snart, er oppskriften på å bli såret og kaste bort sin egen tid. Anonymkode: 88e68...3e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå