Gå til innhold

Jeg er verdens mest trofaste mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verdens mest trofaste mann. Tro meg. Jeg har aldri sjanse på noen dame. 

Den som "kaprer" meg trenger ikke å være bekymret for at jeg er utro. Jeg har overhodet ingen andre muligheter... 

Det får være min eneste gode egenskap. Resten er sikkert bare dårlige egenskaper ingen har bruk for... 

Anonymkode: 23c17...c91

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville du vært utro om du hadde sjansen?

Anonymkode: 8dc9c...83f

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville du vært utro om du hadde sjansen?

Anonymkode: 8dc9c...83f

Hvem ville ikke?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Uffda skrev:

Hvem ville ikke?

De fleste.

Anonymkode: 19af0...3ab

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Uffda skrev:

Hvem ville ikke?

Uffda:fnise:

Anonymkode: 22d20...53d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann bør ha litt mer ved seg enn at han ikke er ettertraktet nok til å "ikke ha mulighet" til å være utro. 

Anonymkode: 77c77...52f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En mann bør ha litt mer ved seg enn at han ikke er ettertraktet nok til å "ikke ha mulighet" til å være utro. 

Anonymkode: 77c77...52f

Nå er vel det premisset for de fleste ekteskap uansett. Det er ikke tilfeldig at de fleste kvinner i forhold er mye penere en sin kjæreste/ektemann. Det minsker risiko for utroskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med en som deg ts. Gjett hva som hendte.

Andre damer flørtet, og han fikk det for seg at det var ok å bli med på leken og begynte å flørte tilbake pluss flørte med flere. Plutselig holdt han på med flere bak min rygg. Jeg dumpa han. Han fikk ny dame, og fortsatte med spillet sitt.

Det skjer noe med slike menn som deg når de opodager at de har napp allikevel. Og da vil de ha i pose og sekk. 

Anonymkode: a5002...d16

• Liker 12
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel det premisset for de fleste ekteskap uansett. Det er ikke tilfeldig at de fleste kvinner i forhold er mye penere en sin kjæreste/ektemann. Det minsker risiko for utroskap. 

Jeg tror ikke kvinner tenker slik, nei absolutt ikke. Da hadde jeg vert gift for mange år siden (og jeg er bare 24 ;) )

Endret av Jonasmann
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jonasmann skrev:

Jeg tror ikke kvinner tenker slik, nei absolutt ikke. Da hadde jeg vert gift for mange år siden (og jeg er bare 24 ;) )

Å joda! Men de tenker ikke sånn altså, det er instinkt. Menn jakter på mye penere damer enn dem selv pga liten hjerneskade som gir usannsynlig stort ego, og skjønner ikke at det egentlig er en felle de tråkker inn i. Damer godtar så menn som er mye styggere og dummere enn dem for å minske risiko fra rivalisernede damer. Mann er mann. Mann vinner, for han får penere barn og forbedrer genrekken sin, kvinne vinner på det for hun slipper være alene med barna. :lillesky2:

Konklusjon: det er en fordel for menn å ikke være for attraktiv, for da prioriteres de vekk av kvinner pga fare for rivalisering. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neh.. 

Menn med selvtillit og en viss attraktivitet søker ikke oppmerksomhet på samme måte som de med mindre selvtillit og attraktivitet. 

Mange mindre attraktive blir fort berørt av oppmerksomhet "på si", som en attraktiv mann ikke blir like berørt av. 

De fleste attraktive kameratene mine har aldri vært utro selv om muligheten har vært der flere ganger. Jeg ble sjekket opp og flørtet med sist helg i romjula, vurderte ikke ett sek å være utro. De mindre attraktive kameratene mine som sjeldent får oppmerksomhet driter ofte på draget og mister kjærestene sine osv.

Anonymkode: 66dd0...71e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Uffda skrev:

Hvem ville ikke?

Å? Jeg trodde alle menn var ofre av manipulerende kvinner

Anonymkode: 36b4a...dde

Skrevet

Er jo den typen som er den verste.

Får dame, og så får de plutselig mer draget, og evner ikke å avvise siden de ikke har vært bortskjemt med tilbud i livet.

Nei, gi meg heller en som har valgt meg fordi jeg er den beste og ikke bare den (foreløpig) eneste muligheten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er med andre ord ufrivillig ikke utro. Nei takk!

Anonymkode: 8ec68...dac

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å joda! Men de tenker ikke sånn altså, det er instinkt. Menn jakter på mye penere damer enn dem selv pga liten hjerneskade som gir usannsynlig stort ego, og skjønner ikke at det egentlig er en felle de tråkker inn i. Damer godtar så menn som er mye styggere og dummere enn dem for å minske risiko fra rivalisernede damer. Mann er mann. Mann vinner, for han får penere barn og forbedrer genrekken sin, kvinne vinner på det for hun slipper være alene med barna. :lillesky2:

Konklusjon: det er en fordel for menn å ikke være for attraktiv, for da prioriteres de vekk av kvinner pga fare for rivalisering. 

For noe skikkelig bullshit! Du tror vel ikke på dette selv? At vi velger partner utifra hvor liten risk det er for at han har draget på andre? At mann er mann? Skjønner at du synes det er gøy å provosere 😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror heller grunnen til dette er at for kvinner er andre ting enn utseende det viktigste. For meg er det hvert fall hvordan mannnen er som mann, verdiene hans, selvtilliten osv. som veier mye tyngre. Så lenge han er kjekk nok til at jeg er tiltrukket av han er han mer enn bra nok så lenge alt det andre stemmer. Og alt det andre gjør han jo hundre ganger kjekkere i mine øyne så klart, ;) 

Anonymkode: d18ae...bf3

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er verdens mest trofaste mann. Tro meg. Jeg har aldri sjanse på noen dame. 

Den som "kaprer" meg trenger ikke å være bekymret for at jeg er utro. Jeg har overhodet ingen andre muligheter... 

Det får være min eneste gode egenskap. Resten er sikkert bare dårlige egenskaper ingen har bruk for... 

Anonymkode: 23c17...c91

Ville du hatt noe ingen andre vil ha? 

.....eller vil du også ha det alle andre snakker om? 

Ei dame vil ha deg HVIS også andre damer vil. Neste gang du er ute så kan du teste dette lett ut.
Gå en plass det er damer, ta kontakt med ei. Når du har snakket litt med henne, ta initiativet til å også ta kontakt
med andre damer i nær omkrets før samtalen deres dør ut. 

Se hva som skjer......du er attraktiv hos damer om du klarer å skape svingninger i følelsesene deres.
High-low-high-low...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det her er jo ofte de verste menn, de får seg dame, bygger opp selvtilliten, så ser de plutselig at de kan få noen andre, og vil da ha alle de kan få. Har vært sammen med en sånn, og han var utro med 4 damer, på veldig kort tid. 

Anonymkode: f5392...5c7

Skrevet

Hvordan kan man være "mest trofast"? Trofast er trofast! Du kan ikke være ekstra trofast... men hva var dette ment som egentlig, klageinnlegg fordi du ikke kan få akkurat hvem du vil? Det skal være en selvfølge at man er tro mot partneren sin når man er i et forhold. Så trofasthet imponerer ikke stort.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det at du er trofast er din eneste gode egenskap så skjønner jeg godt at du ikke har dame. For alt vi vet kan du jo da være konemishandler, psykopat, naver, dødelig overvektig, rusmisbruker etc.

Anonymkode: e7548...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...