Gå til innhold

Noen her som ofte reiser til utlandet og handler på eksklusive butikker som Chanel, Hermes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig lyst på en Chanel veske. Gjerne deres klassiker Flap bag. Ringte London og hørte om de hadde den jeg har lyst på inne og da hadde de over 6 stykker av den, 4 dager seinere alt var utsolgt og jeg reiser dit imorgen...tviler på om jeg får tak i veska mi... tror dere de har noen bak i lageret? Og at de bare holder igjen informasjon om sånt over tlf?

Anonymkode: fa281...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De veskene har dessverre blitt temmelig masseproduserte, jeg tror du har gode sjanser for å få tak i den. Ja, med mindre det er snakk om en helt spesiell farge eller modell. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skikkelig lyst på en Chanel veske. Gjerne deres klassiker Flap bag. Ringte London og hørte om de hadde den jeg har lyst på inne og da hadde de over 6 stykker av den, 4 dager seinere alt var utsolgt og jeg reiser dit imorgen...tviler på om jeg får tak i veska mi... tror dere de har noen bak i lageret? Og at de bare holder igjen informasjon om sånt over tlf?

Anonymkode: fa281...266

Sjekket de varelageret på alle deres London butikker? Det er vel fem Chanel butikker i London. Lykke til, håper du får tak i. 

Anonymkode: 412a1...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...