AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg er en jente på 24 som er ganske usikker med folk jeg dater... Nå har jeg datet en fyr i 6 mnd, og tror det går mot at vi snart blir sammen, men jeg tenker mye og er usikker... Han har sagt at han liker ganske slanke jenter, og jeg er ikke helt der, er ikke overvektig men heller ikke slank. Så har en del komplekser for disse ekstra kiloene som har kommet de siste årene, og er ekstra usikker når jeg vet at han har datet tynnere jenter enn meg før. Skjønner ikke helt hva han gjør med meg. Nå har jeg sett at han har tatt opp Victorias secret fashion show på tv-en sin, og jeg hater at jeg tenker over det, men jeg fikk en klump i magen da jeg så det :/ Sa: "Haha, har du tatt opp det?" Og han sa ja, at han ikke hadde rukket å se det ennå, og at det må være lov å se på, og at det er artister også... Som om noen gutter i det hele tatt hører musikken i det showet Hater at jeg reagerer på det og blir sjalu og lar det gå inn på meg... Hva synes dere? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: c4dea...be3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 For å være helt ærlig så er det utrolig merkelig at han faktisk har tatt opp det showet. Men alle er forskjellige. Jeg ville ikke tenkt så mye over det TS. Om dere holder på å bli sammen så er det jo deg han liker og vil være sammen med. Han liker nok kroppen din.. Har du sett Magic Mike filmen? Det blir jo litt det samme. Anonymkode: 0cc3a...77c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Det eneste du kan gjøre her er å jobbe med deg selv Anonymkode: 5b26d...108
Bananen Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Pene damer vil han se og møte overalt. Men nå har jo denne mannen mest sannsynlig valgt deg. Hvorfor tror du at hans definisjon av "ganske slank" ikke også innholder din kroppstype?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Han virker litt umoden. Anonymkode: f4b1a...851 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Synes det er rart. Han virker umoden. Hvor gammel er han? Anonymkode: 62f94...d19
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Han er 30.... synes også det er litt umodent. Vet at hans ideelle kroppsform på jenter ikke inkluderer meg dessverre... Vet at jeg har noen kilo for mye og liker det ikke selv heller, og har begynt å trene igjen nå. Men jeg kan aldri se ut som de modellene... Og synes det er litt fælt at det er idealkroppen hans på jenter, for jeg synes de er litt for tynne :/ Noen tips til hvordan jeg kan få opp selvtilliten og jobbe med meg selv? Hater å få klump i magen av slike ting og gå rundt å tenke på det... - TS Anonymkode: c4dea...be3
Pmaxqueen Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er riktig nok jente da, men veier også noen ekstra kilo. Hehe, men eeeeeelsker VS showet.. Ser det hvert år, gjerne med typen også om han gidder. Synes du overdriver litt. VS hadde med gode artister i år, blir litt som å se en konsert, riktig nok med en del mer hud.. Selvtillit kommer ikke av seg selv.. Men må si det er utrolig digg å være trygg på seg selv. Du må bare tenke "drit i alle andre". Jeg vet det er vanskelig.. Men folk flest har som regel nok med seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå