Gå til innhold

Blir mer fysisk i datingrelasjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips og hjelp til hvordan jeg kan komme ut av den litt usikre og tilbaketrukne meg. Jeg er kjempesosial osv. Men akkurat når det kommer til å hoppe inntil hverandre i sofaen, holde hender, "stjele" et kyss osv. så er jeg helt grønn. Det er jo klart at de fleste sikkert er litt usikre i begynnelsen og kjenner på redselen for avvisning, men er det noen som har noen gode tips å komme med i denne situasjonen? 

Jeg er jente og dater for tiden en mann som også er veldig sjenert, så på de datene vi har vært på til nå så har vi kun gitt hverandre klemmer. Tenker alltid at jeg skal være så modig, men så tør jeg liksom ikke likevel. 

Anonymkode: 8b624...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett! Etter klemmen spør du om et kyss på venstre kinn, og så "et på det andre". Og så på munnen. Da bryter du ned barrièrene og slipper å bli avvist. 

AnonymBruker
Skrevet

Jo, kanskje. Men følte kanskje det blitt "over the top". Men jeg tenker at det er på en hjemmedate det kommer til å skje. Koselig i sofaen med vin og telys, så kanskje vi ender opp med å i det miste sitte inntil hverandre. Lov å håpe. Skulle så inderlig ønske at jeg var bedre på dette her for jeg tror han er en skikkelig bra mann. Og man må jo holde på interessen på en eller annen måte. Det gjelder i aller største grad for min del også. Skjer det ikke noe fysisk blir det vanskeligere for meg å se for meg noe mer enn et vennskap. 

TS. 

Skrevet

Ved en slik hjemmedate kan det være fint å bare sette seg attmed han om han har satt seg først. Evnt si "sett deg nærmere" om du har satt seg først og han setter seg lenger bort. Det er jo tross alt ikke første date, så det er vel å forvente at en i det minste kan være litt tettere oppi hverandre da. Så får en armkrok og en hånd komme derfra.

• Liker 1
Skrevet

Flørt med øynene, ta på ham "tilfeldig" på skulderen eller låret når dere snakker, ta hånden hans hvis den ligger på bordet når dere snakker over middagen, legg føttene dine i fanget hans når dere sitter ved siden av hverandre i sofaen og spør om han kan gi deg en fotmassasje, stryk ham over håret og si at han alltid er så fin, vis ham et bilde på mobilen din og kryp nesten helt opptil ham og legg kinnet ditt på skulderen hans... Ja, du skjønner tegninga. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sheherasade skrev:

Flørt med øynene, ta på ham "tilfeldig" på skulderen eller låret når dere snakker, ta hånden hans hvis den ligger på bordet når dere snakker over middagen, legg føttene dine i fanget hans når dere sitter ved siden av hverandre i sofaen og spør om han kan gi deg en fotmassasje, stryk ham over håret og si at han alltid er så fin, vis ham et bilde på mobilen din og kryp nesten helt opptil ham og legg kinnet ditt på skulderen hans... Ja, du skjønner tegninga. :)

Det høres jo så lett ut. Men for meg er det å komme veldig ut av skallet. Men jeg skal prøve å klare å spørre han om å sette seg nærmere i hvert fall. Så kan jeg jo prøve å ta litt forsiktig på han for å se om det blir gjengjeldt. 

Ts.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo så lett ut. Men for meg er det å komme veldig ut av skallet. Men jeg skal prøve å klare å spørre han om å sette seg nærmere i hvert fall. Så kan jeg jo prøve å ta litt forsiktig på han for å se om det blir gjengjeldt. 

Ts.

Ta på en god parfyme, men ikke for mye. Det er helt naturlig å være litt smånervøs. Lykke til! :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Får gjøre det. Han er jo sikkert litt nervøs han også. Vi har jo møttes noen ganger så begge vet jo at vi har det hyggelig sammen. Men man merker jo at det nærmer seg der hvor det må gå litt videre. 

Føler meg virkelig som en tenåring men dog så er jeg i slutten av 20-årene.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens, 

Da er jeg tilbake hit. Mer forvirret enn noen gang.. vi kommer rett og slett ikke videre. Har enda ikke vært fysiske på noen måte og jeg klarer ikke ta initiativ. Har lyst til å prøve å snakke med han om det. Gjerne på melding først og fremst fordi det virker som om han åpner seg lettere da han får litt mer tid til å tenke hva han skal svare. 

Hvordan skal jeg starte en slik samtale? Hvor jeg lurer på hvordan han ser på vår relasjon, om han ønsker å treffe meg videre, fortelle at jeg trenger fysisk kontakt for å falle ordentlig osv osv... 

hjelp jeg er virkelig lost her. Og føler dette er en mann jeg ønsker å fortsette relasjoner med. 

AnonymBruker
Skrevet

Gir dere ikke  hverandre klemmer heller? Spør i såfall nestegang om du kan få en klem og klem han litt ekstra lenge.

Når dere først er i gang med å bli fysiske så blir det lettere og mer naturlig.

Anonymkode: 1aad8...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Joda, jeg pleier å gå han klemmer :) Men det er det også hele tiden jeg som har tatt initiativ til. Og det er alt jeg klarer å ta initiativ til også så langt. Tror mest det er fordi jeg er så utrolig redd for å bli avvist..

Ts

Gjest Minesveiper
Skrevet

Du kan holde klemmen lengre enn normalt da. Søk litt avstand, se han inn i øynene og gå for kysset. Han stresser nok like mye som deg :P

Skrevet
På ‎04‎.‎01‎.‎2017 den 0.08, amativeReflection skrev:

Det er lett! Etter klemmen spør du om et kyss på venstre kinn, og så "et på det andre". Og så på munnen. Da bryter du ned barrièrene og slipper å bli avvist. 

Dette med å spørre om ting er veldig turn off.

Anonymkode: e1850...388

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette med å spørre om ting er veldig turn off.

Man sier det mer som en kommando enn som et spørsmål, hvis du skjønner?

Og alle tilnærmelser er bedre enn ingen. 

Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Man sier det mer som en kommando enn som et spørsmål, hvis du skjønner?

Og alle tilnærmelser er bedre enn ingen. 

Jeg er enig i mange av dine innlegg, men akkurat dette føler jeg dreper en god del av spenningen :)

Skrevet

Jeg tenker du bare må hoppe i det og gi han et smask. Ikke planlegg det, for da vil du ikke tørre å gjennomføre det. Kjenn etter når du føler for det, og da gjør du det bare.

Datet selv en fyr som var SÅ sjenert, vi hadde neppe kommet noe videre om jeg ikke bare hadde klint (!) til. :)

Anonymkode: e0542...944

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...