AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hei har hatt mellom 13000 og 20000 utbetalt fra NAV de siste 15 årene takket være alle dere skattebetalere. Jeg har gått på flere tiltak og er egnet til å gå i 100% jobb, men får liksom ikke noe jobb da. Er ikke ufør, men nå begynner tiden å renne ut. Har vel rundt 20k i mnd i 2år til og vil ikke over på sosialen pga jeg har stor formue i bolig jeg har kjøpt meg for NAV pengene. Er det fremdeles mulig å få stønad hvis jeg sier at jeg vil være kunstner på fulltid? Jeg kan male noen bilder i farta altså.. Noen andre ideer? Anonymkode: 8063d...7dd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Nice try.... not. Anonymkode: bbe0d...dff 12
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Nei jeg er seriøs. Finnes det rettigheter som kan gi meg f.eks. vaskejobb kurs og jobb sånn som innvandrere får?? http://www.aof.no/hordaland/article/amo-kurs-via-nav-----etter-kurset/1526/article Jeg vasker dassen bedre enn en innvandrer, har støv fobi Anonymkode: 8063d...7dd 1
Gjest Nori Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er seriøs. Finnes det rettigheter som kan gi meg f.eks. vaskejobb kurs og jobb sånn som innvandrere får?? http://www.aof.no/hordaland/article/amo-kurs-via-nav-----etter-kurset/1526/article Jeg vasker dassen bedre enn en innvandrer, har støv fobi Anonymkode: 8063d...7dd Hva om du spør Nav om dette? Anonymkode: ce261...c4c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Stakkars deg, 2 år går fort. Hvordan skal du klare deg? Tenker på deg 😏😏😏!!! Anonymkode: 927a0...ec7
boblevann Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Huff, håper dette ordner seg for deg og du er nødt til å vaske dass med innvandrere For en grusom skjebne.... 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei har hatt mellom 13000 og 20000 utbetalt fra NAV de siste 15 årene takket være alle dere skattebetalere. Jeg har gått på flere tiltak og er egnet til å gå i 100% jobb, men får liksom ikke noe jobb da. Er ikke ufør, men nå begynner tiden å renne ut. Har vel rundt 20k i mnd i 2år til og vil ikke over på sosialen pga jeg har stor formue i bolig jeg har kjøpt meg for NAV pengene. Er det fremdeles mulig å få stønad hvis jeg sier at jeg vil være kunstner på fulltid? Jeg kan male noen bilder i farta altså.. Noen andre ideer? Anonymkode: 8063d...7dd Tror det kom noe nytt den 1.1.17. Du kan få noe som heter idiot stønad. Tulling trygd. Jeg skal vedde 20.000 at du ikke har gått på dette i 15 år. Om du ikke er ufør da. Du vet ikke hva trygden var for 15 år siden? Tror du det sittet bare tullinger som deg her på kg? Puss tenne og gå til sengs. Du skal vel på skolen i morgen Anonymkode: 3c552...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei har hatt mellom 13000 og 20000 utbetalt fra NAV de siste 15 årene takket være alle dere skattebetalere. Jeg har gått på flere tiltak og er egnet til å gå i 100% jobb, men får liksom ikke noe jobb da. Er ikke ufør, men nå begynner tiden å renne ut. Har vel rundt 20k i mnd i 2år til og vil ikke over på sosialen pga jeg har stor formue i bolig jeg har kjøpt meg for NAV pengene. Er det fremdeles mulig å få stønad hvis jeg sier at jeg vil være kunstner på fulltid? Jeg kan male noen bilder i farta altså.. Noen andre ideer? Anonymkode: 8063d...7dd Da må du gjøre som kunstnere flest. Bruke all din tid på raske til deg stipender fra stipendhåndboka. Er ikke så viktig at du kan male, men lurt å være god med ord. Anonymkode: 38bb0...7bf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det kom noe nytt den 1.1.17. Du kan få noe som heter idiot stønad. Tulling trygd. Jeg skal vedde 20.000 at du ikke har gått på dette i 15 år. Om du ikke er ufør da. Du vet ikke hva trygden var for 15 år siden? Tror du det sittet bare tullinger som deg her på kg? Puss tenne og gå til sengs. Du skal vel på skolen i morgen Anonymkode: 3c552...b2d Joda, faktisk det er mulig. Nå vil jeg ikke gå direkte inn på alle de ulike tiltakene jeg har hatt, men de første 5 årene var jeg syk så da fikk jeg midlertidig ungufør, for så å være 7år på AAP (utvidet) også over på noe annet igjen som igjen. Det er faktisk mulig. Anonymkode: 8063d...7dd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 Jeg kan male bilder av verdensrommet! Da vil vel NAV kunne gi meg en ekstra stønad vel? Anonymkode: 8063d...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå