Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj (heter det det?) ? 2. Hva med Utgangsmarsj? 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- 5. Salmer i seremonien? 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? TAKK for ALL HJELP!
Arwen Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj (heter det det?) ? Canon in D - Pachelbel 2. Hva med Utgangsmarsj? Nordraak med purpose 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? Desverre. Har også lyst på, men lurer på å høre med koret som hører til kirken. Eventuelt snakke med organisten. Tar kontakt med de etter jul. Hvis vi skal ha solist ønsker vi at han/hun skal synge Petter Jöbech med gå inte forbi og När löven faller - Carola 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- Vi skal ikke pynte noe i kirken. Kun to alterblomster som kirken ordner 5. Salmer i seremonien? Blott en dag og å leva det er å elska 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? min søster skal leser kor 13 TAKK for ALL HJELP!
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj: Syster mi skal spele ein bruremarsj som heiter "Sølvbrura" på hardingfele 2. Hva med Utgangsmarsj? "Sølvbrura" på orgel 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? Veit ikkje om noko profesjonelle, har du ikkje ein venn/venninne som er flink til å synge då? 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- Veit ikkje heilt om vi skal ha noko pynt, kyrkja er veldig fin i seg sjølv. Om det blir noko, blir det vel kanskje noe markblomster, el. 5. Salmer i seremonien? "Blott en dag", og "Gje meg handa di ven" 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? Syster mi spelar inngangsmarsj, mamma les tekstane, og ei god venninne skal synge "From this moment". Elles betyr salmar og tekstval mykje for oss.
Lullu Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj (heter det det?) ? 2. Hva med Utgangsmarsj? 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- 5. Salmer i seremonien? 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? 1. Mendelsohns 2. Trumpet Volantary 3. Ave Maria + From this moment hadde vi. Nydelig! 4. Vi tok kontakt med blomsterbutikk som er kjent med kirken. De pyntet kirken utifra blomstene som også ble brukt i buketten. Hadde pynt på annenhver rad + 3 v/ alteret (blomstene ble tatt med til festlokalet og ble også brukt som pynt der). 5. Salmer: "Kjærlighet er lysets kilde" + "Guds godhet sang i sinne" (nydelig tekst til bryllup på sistnevnte) 6. Valg av salmer og tekst ble gjort av oss. Min bror leste tekst i kirken. Rosesermoni: Presten sa noen korte ord om hvor takknemlige vi er for våre svigerforeldre (at vi ble så godt tatt imot osv), deretter delte vi ut 4 roser - 1 til hver forelder (Rosene bar min forlover inn i kirken som "sin" bukett.)
leela Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj (heter det det?) ? Canon in D - Pachelbel 2. Hva med Utgangsmarsj? Trumpet Voluntary 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? Kan ikke komme på noen i farta 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- Jeg vet ikke hvordan vi skal pynte kirken ennå, må høre med de andre som skal vies samme dag 5. Salmer i seremonien? Ikke bestemt ennå.. 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? To venner skal spille og synge, ikke bestemt hva ennå, og ei annen venninne skal lese korinterbrevet
Gjest Klara Mu Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 1. Hva skal dere ha som inngangsmarsj (heter det det?) ? 2. Hva med Utgangsmarsj? 3. Jeg vil ha en solist (sang) i kirken. Har dere noen forslag på sangerinne? 4. Pynt til kirken? Bryllupet skal stå 25. juni 2005 i et lite kapell- 5. Salmer i seremonien? 6. Hva gjør dere for å få seremonien så personlig så mulig? Hei, hei 1) Som inngangsmarsj har vi valgt "Bruremarsj fra Løddingen" i instrumental versjon. 2) Som utgangsmarsj har vi valgt "Bruremarsj fra Løddingen" i vokal versjon. 3) Vi har valgt en lokal størrelse som solist. 4) Vi gifter oss også 25. juni 2005 i et lite kapell. Vi har valgt å pynte med bjørkeris i gamle melkespanner utenfor kapellet, mens inne ønsker vi det helt enkle: to blanke vaser med tre champagnefargede roser (som i brudebuketten ) på alteret. 5) Salmene vi har valgt er "kjærlighet er lysets kilde" og "å leva det er å elska". 6) Vi har valgt en prest som betyr mye for familien - som har vært med "i gode og onde dager". Ellers har vi valgt musikk som betyr noe for oss personlig, både inngang, utgang og solosang: "Å kunne æ skrive" ( Lars Bremnes).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå