Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en ting.. jeg er ikke spesielt overvektig, litt ekstra har jo jeg... Jeg spiser ikke særlig sunt og trener ikke... jeg har også ekstremt lavt nivå av b12..jeg og min samboer har prøvd en stund å få barn... Det jeg lurer på er om min livsstil har noe å si? Man ser jo at kvinner som ikke tar vare på seg selv i det hele tatt blir gravid.. men samtidig så føler jeg at et sunt kosthold og litt trening kan gjøre en forskjell.. Hva sier dere? sikkert litt teit spørsmål men... 

Anonymkode: 8b68a...6c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er man undervektig eller har fedme, så har man vanskeligheter for å bli gravid (trenger ikke å være) - men det kommer an på hvor fruktbar du og mannen er. ;)

Anonymkode: 2ac3e...57c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er man undervektig eller har fedme, så har man vanskeligheter for å bli gravid (trenger ikke å være) - men det kommer an på hvor fruktbar du og mannen er. ;)

Anonymkode: 2ac3e...57c

Min mann er ikke overvektig eller undervektig.. jeg har som sagt kanskje 5-6 kg for mye.. men det er kanskje nok.... vi får prøve litt kostholdsendringer tror jeg :) jeg har regelmessig menstruasjon og har eggløsning på klokka hver mnd..så det er på plass hvertfall :/

ts

Anonymkode: 8b68a...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...