Gå til innhold

Hvorfor er det så mange sinte kvinnehatere på kvinneguiden? 

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg er bare innom KG for en periode. Fant ut at det var en fin aktivitet for å få tankene vekk fra andre ting som kverner :link:

Uansett, det er to ting som jeg er veldig overrasket over: 

1. At det er så mange menn inn på KG (positivt overrasket)

2. At en overraskende stor andel av disse mennene er negative, sinte, frustrerte og gir uttrykk for at de ikke liker kvinner i det hele tatt og kommer med destruktive kommentarer (PS: Overraskende stor betyr  verken "alle" eller "de fleste")

Trodde det fantes egne facebook-grupper for det. 

Gleder meg til konstruktive svar og diskusjoner ;)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig fordi det er her de tenker de kan rette sitt sinne og sin frustrasjon til kvinnene det gjelder uten å bli gjenkjent eller få seg en på tygga. Eller å få svar på hvorfor kvinner oppfører seg som de gjør... eller kanskje ikke, for de fleste er mer opptatt av å provosere eller bare uttrykke seg uten noe konstruktiv feedback. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De er egentlig sinte på moren sin.

Anonymkode: b31b4...7b7

• Liker 3
Skrevet

De facebookgruppene blir jo bare angrepet og stengt. Vi så alle hva som skjedde med mannegruppa ottar. Du er overrasket over at folk faktisk er ærlige på et diskusjonsforum?

• Liker 2
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
8 minutter siden, A-nonym skrev:

Hei, 

Jeg er bare innom KG for en periode. Fant ut at det var en fin aktivitet for å få tankene vekk fra andre ting som kverner :link:

Uansett, det er to ting som jeg er veldig overrasket over: 

1. At det er så mange menn inn på KG (positivt overrasket)

2. At en overraskende stor andel av disse mennene er negative, sinte, frustrerte og gir uttrykk for at de ikke liker kvinner i det hele tatt og kommer med destruktive kommentarer (PS: Overraskende stor betyr  verken "alle" eller "de fleste")

Trodde det fantes egne facebook-grupper for det. 

Gleder meg til konstruktive svar og diskusjoner ;)

Hahahaah, yeah right! KG er som Hotel California, når du først har sjekket inn kommer du deg aldri ut. Angående mennene så er de fleste her ikke sånn, men enkelte går igjen, blokker dem bare er min anbefaling (de kan ikke hjelpes...) 

Skrevet
4 minutter siden, Uffda skrev:

De facebookgruppene blir jo bare angrepet og stengt. Vi så alle hva som skjedde med mannegruppa ottar. Du er overrasket over at folk faktisk er ærlige på et diskusjonsforum?

Ærlighet er forventet, men blir trist av at det tilsynelatende finnes så mange "kvinner er roten til alt ondt"-menn der ute. Høres ut som et trist og destruktivt liv. 

TS

• Liker 6
Skrevet

Og så er det nok en stor andel troll, som vet at hvis de trykker på de rette knappene, så får de reaksjonene de ønsker fra de som biter på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden kommer raskt opp på Google. 

Haterne klikker seg inn på KVINNEguiden. 

Haterne finner fort ut at siden KVINNEguiden består mest av kvinner. 

Haterne tenker at AHA, her kan jeg spy ut kvinnehat uten å bruke eget navn og oppretter bøttevis av tråder om de helvetes kvinnfolkene som har skylden for ca alt   

Og vips, så har vi fått kvinnehaterguiden i stedet! 

Btw, jeg er drittlei. 

Anonymkode: 248c6...384

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, Sheherasade skrev:

Antagelig fordi det er her de tenker de kan rette sitt sinne og sin frustrasjon til kvinnene det gjelder uten å bli gjenkjent eller få seg en på tygga. Eller å få svar på hvorfor kvinner oppfører seg som de gjør... eller kanskje ikke, for de fleste er mer opptatt av å provosere eller bare uttrykke seg uten noe konstruktiv feedback. 

Det med å kunne uttrykke seg uten filter og få svar på oppførsel kan jeg jo lett forstå. Synes bare det er så rart med de som du sier bare provoserer eller utrykker seg destruktivt. 
Men men, synes vel egentlig bare synd på de. virker som et kjipt liv. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hahahaah, yeah right! KG er som Hotel California, når du først har sjekket inn kommer du deg aldri ut. Angående mennene så er de fleste her ikke sånn, men enkelte går igjen, blokker dem bare er min anbefaling (de kan ikke hjelpes...) 

Ha ha ha :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, bopera skrev:

Og så er det nok en stor andel troll, som vet at hvis de trykker på de rette knappene, så får de reaksjonene de ønsker fra de som biter på.

Ja, ser ut som en del gjengangere av de. Moro for de små som vi pleier å si ;)

Skrevet
3 minutter siden, A-nonym skrev:

Det med å kunne uttrykke seg uten filter og få svar på oppførsel kan jeg jo lett forstå. Synes bare det er så rart med de som du sier bare provoserer eller utrykker seg destruktivt. 
Men men, synes vel egentlig bare synd på de. virker som et kjipt liv. 

Ja, absolutt! Det er bare patetisk.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Sheherasade skrev:

Det beste er at troll beviselig er sadister og psykopater i virkelig liv også. Det var noen andre som delte denne her tidligere: https://www.psychologytoday.com/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists

:)

Skremmende å se hvor lett en del her inne tar på "beviser".

De fleste vil forhåpentligvis forstå at det at det blant troll blir funnet en høyere andel med egenskaper som forbindes med personlighetsforstyrrelser ikke er det samme som at "troll beviselig er sadister og psykopater i det virkelige liv også". 

• Liker 1
Skrevet (endret)

De tenker vel at det er en fin plattform for å spre sinnet og hatet sitt til den gruppen de anser som fienden sin. For meg er det litt ulogisk å hate det motsatte kjønn såfremt man er heterofil. Om de misliker hunkjønn så sterkt, hvem skal de date? Andre menn?

Endret av WubWub
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, A-nonym skrev:

Ærlighet er forventet, men blir trist av at det tilsynelatende finnes så mange "kvinner er roten til alt ondt"-menn der ute. Høres ut som et trist og destruktivt liv. 

TS

Det er sansynligvis fordi det florerer dessverre en god del mannehat her, og etterhver så begynner man å bli litt lei mantraen om hvor onde menn er, samt den store støtten de som sier dette ofte får av andre kvinner her inne. Da gir man til slutt rett og slett litt faen og gjerne skriver det litt ekstra provoserende tilbake, fordi man har gått lei av at driten bare flyter en vei.

Anonymkode: 22e99...f5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sansynligvis fordi det florerer dessverre en god del mannehat her, og etterhver så begynner man å bli litt lei mantraen om hvor onde menn er, samt den store støtten de som sier dette ofte får av andre kvinner her inne. Da gir man til slutt rett og slett litt faen og gjerne skriver det litt ekstra provoserende tilbake, fordi man har gått lei av at driten bare flyter en vei.

Og da bidrar du til mer mannehat og at de som bedriver mannehat får poengene sine bekreftet. Smart! Kan ikke klage da.

Anonymkode: 98e07...0a8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da bidrar du til mer mannehat og at de som bedriver mannehat får poengene sine bekreftet. Smart! Kan ikke klage da.

Selvsagt kan man klage, man kan alltid klage. Men hvis ikke så mange kvinner her drev med mannehat så ville kanskje kvinnehatet blitt litt mindre? Det er kanskje en mulighet for det samme andre veien, men som regel så ser jeg mer av hat mot menn enn mot kvinner her på KG.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt kan man klage, man kan alltid klage. Men hvis ikke så mange kvinner her drev med mannehat så ville kanskje kvinnehatet blitt litt mindre? Det er kanskje en mulighet for det samme andre veien, men som regel så ser jeg mer av hat mot menn enn mot kvinner her på KG.

Klage når man bedriver akkurat samme oppførsel? Dobbeltmoral kalles det. Det er ikke mange kvinner som bedriver mannehat her og dersom der er så mye mannehat her hvorfor trekkes dere menn sånn inn hit da? Jeg ser mer kvinnehat og dette er et kvinneforum. Likevel kommer dere menn inn her i hopetall så så grusomt og hatfult er det virkelig ikke.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...