Gå til innhold

Er Lothepus sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jo jo men han er da litt mer sexy Petter? Jeg vet du synes det? Si ja for faen eller så synes du bare feminine menn er sexy altså. Neida. Ska slutte å erte deg :) 

Jeg synes ikke noen av de er sexy :) Blir heller ikke provosert. Jeg vet selv godt hvilken menn jeg liker :) Det er bare så rart å være så opphengt i hva andre synes sexy når det ikke påvirker deg på noen som helst måte.

Anonymkode: 6c842...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, finner ham ikke sexy i det hele tatt.. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke noen av de er sexy :) Blir heller ikke provosert. Jeg vet selv godt hvilken menn jeg liker :) Det er bare så rart å være så opphengt i hva andre synes sexy når det ikke påvirker deg på noen som helst måte.

Hva om det påvirker meg da? Neida.

Jeg liker bare å forsvare men det gjelder når noen skriver stygt, så liker jeg å diskutere og erte litt. Ikke noe vondt ment :) 

Endret av Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Hva om det påvirker meg da? Neida.

Jeg liker bare å forsvare men det gjelder når noen skriver stygt, så liker jeg å diskutere og erte litt. Ikke noe vondt ment :) 

Joda, å forsvare når noen skriver stygt er greit så klart. Men å skrive at han ikke er sexy når det er det som har blitt spurt om er ikke å skrive stygt, og behøver ikke ytterlige kommentarer om at man da heller liker Petter :) Det er bare unødvendig. Kanskje du ser på det som erting, men er det virkelig nødvendig å gjøre narr av hva andre synes er sexy eller ikke sexy?

• Liker 2
Skrevet

Nei, liker ikke harrytasser. 

Anonymkode: b0113...58c

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, å forsvare når noen skriver stygt er greit så klart. Men å skrive at han ikke er sexy når det er det som har blitt spurt om er ikke å skrive stygt, og behøver ikke ytterlige kommentarer om at man da heller liker Petter :) Det er bare unødvendig. Kanskje du ser på det som erting, men er det virkelig nødvendig å gjøre narr av hva andre synes er sexy eller ikke sexy?

Det med Petter var en spøk. Ikke ta deg nær av det. Gjør ikke narr av hva kvinner synes er sexy og ikke. Det bryr jeg meg en faen i. 

Skrevet
7 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det med Petter var en spøk. Ikke ta deg nær av det. Gjør ikke narr av hva kvinner synes er sexy og ikke. Det bryr jeg meg en faen i. 

Slapp av. Jeg tar meg ikke nær av det :) Ser bare ikke vitsen med å kalle folk jentunger og komme med at de liker Petter. Spøk eller ikke, så er det unødvendig når det er så kontinuerlig.

• Liker 1
Skrevet

NEI.

Anonymkode: aecf4...573

Skrevet

Ja!!! 

Anonymkode: ef52b...a1f

Skrevet

Interessant at jeg fikk startet en BIG diskusjon om hvem som er mest sexy, Lothe eller Petter.

Hva ble konklusjonen? 

Gjest Axl Rose
Skrevet
6 minutter siden, stamtplyr skrev:

Interessant at jeg fikk startet en BIG diskusjon om hvem som er mest sexy, Lothe eller Petter.

Hva ble konklusjonen? 

At jeg spøkte litt :) 

Skrevet
13 minutter siden, Bootyhunter skrev:

At jeg spøkte litt :) 

Det er i hvertfall ikke tvil om hvem du syns er den mest sexy av de to😊 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
På 3. januar 2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Nysgjerrig på hva dere damer synes, er Lothepus sexy?

Hadde dere takket ja til en middag og kanskje en runde i høyet med den karen?

:)

b83bdf_1ddc38b7a3b7598861e3a493acf889d7.

Anonymkode: aa094...66a

Hadde han sett ut som han gjør på det bildet, og hatt holdninger og verdier og oppførsel som var fin, så kanskje. Men han ligner jo ikke det grann på det bildet der, og ser ikke ut.

Skrevet (endret)

Sexy og sexy, nå er vel verken han eller Petter "sexy" i mine øyne. Synes begge har personligheter som er fine på sitt vis. Tror Petter er greiere å hanskes med, han virker være mer fleksibel i tilnærmingen sin til ting. Jeg synes fleksibilitet er mer sexy enn dynamitt, men hadde pusen stumpa røyken og vaska klærne sine sjæl kunne han nok lurt meg om jeg var tilbake i bygda. Men i lengden synes jeg Petter er bedre, Lothe blir mer en kuriositet.

Endret av Derpderp
  • Liker 1
Skrevet

Kan noen please fortelle meg hva som er greia med navnet hans?? Heter han det på ordentlig?  Og hvis ikke, hvorfor kalles han Lothepus?? 

Har aldri hørt om han før nå, men dette gjør meg gal. Er det særeste navnet! :O

• Liker 1
Skrevet

Når en er så innrøkt som han, så lukter de alltid vondt. Nei takk 

Anonymkode: 9256b...c3a

• Liker 1
Skrevet

Kvalm fyr.

Anonymkode: da909...fd6

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, stamtplyr skrev:

Det er i hvertfall ikke tvil om hvem du syns er den mest sexy av de to😊 

Så klart. Ikke så sexy når menn blir for damete og feminine. Samme med damer som blir for mandige og får for mye muskler. Ikke så sexy i mine øyner det.

2 timer siden, Akvarium85 skrev:

Kan noen please fortelle meg hva som er greia med navnet hans?? Heter han det på ordentlig?  Og hvis ikke, hvorfor kalles han Lothepus?? 

Har aldri hørt om han før nå, men dette gjør meg gal. Er det særeste navnet! :O

Pga en fyr en gang trodde "Lothus" var Lothepus. Hørte feil. Så ble det Lothepus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...