AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #121 Skrevet 29. januar 2017 En kjekk og handy mann med glimt i øyet. Kunne sikkert fungert som venn, men ikke som noe mer. Jeg er vant med litt "hardbarka" bondemenn og gutter, og etablert meg med et eksemplar. En skikkelig mann er for meg en som er så trygg på sin maksulinitet at han TØRR å være i kontakt med sine feminine sider. Anonymkode: 294fd...e5e 1
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #122 Skrevet 29. januar 2017 56 minutter siden, End skrev: Hva er sexy med en som han? Ingenting. Skjønner ærligtalt ikke hva dama ser i han. Hun liker menn som er menn!
Gjest End Skrevet 29. januar 2017 #123 Skrevet 29. januar 2017 24 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hun liker menn som er menn! Men da har hun jo et virkelig stort problem. For det han er, det er ikke en virkelig mann. Mammadalt er vel en mer riktig betegnelse.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #124 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, End skrev: Men da har hun jo et virkelig stort problem. For det han er, det er ikke en virkelig mann. Mammadalt er vel en mer riktig betegnelse. Hun driter da i hva du mener og kaller han. Hun har fått mannen i sitt liv hun. Se deg rundt på andre menn du. Da får du se mammadalter, og guttunger som bruker deg som leketøy. Bor hjemme med mammaen sin til og med.
Gjest End Skrevet 29. januar 2017 #125 Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hun driter da i hva du mener og kaller han. Hun har fått mannen i sitt liv hun. Se deg rundt på andre menn du. Da får du se mammadalter, og guttunger som bruker deg som leketøy. Bor hjemme med mammaen sin til og med. Ja, og derfor sier jeg at han ikke er sexy. Og så kommer du og vil kverulere. Kan du ikke bare hoppe over det jeg skriver og kommentere andre?
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #126 Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, End skrev: Ja, og derfor sier jeg at han ikke er sexy. Og så kommer du og vil kverulere. Kan du ikke bare hoppe over det jeg skriver og kommentere andre? Du skrev du skjønner ikke hva dama ser i han. Jeg svarte. Tåler du ikke at noen svarer deg i et diskusjonsforum så bør du ikke skrive noe. I fare for at noen svarer deg. Eller vil kverulere
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #127 Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Du skrev du skjønner ikke hva dama ser i han. Jeg svarte. Tåler du ikke at noen svarer deg i et diskusjonsforum så bør du ikke skrive noe. I fare for at noen svarer deg. Eller vil kverulere Jeg sliter med å forstå hvorfor du tar det så veldig personlig. Ærlig talt. Samme når du spør hva kvinner syns om en spillfigur, du blir ufin og rasende. Gjør noe med selvtilliten din, eller i det minste la være å spy eder og galle når du har en knekk. Du må seriøst være den med minst selvtillit på hele forumet.
Gjest End Skrevet 29. januar 2017 #128 Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: Du skrev du skjønner ikke hva dama ser i han. Jeg svarte. Tåler du ikke at noen svarer deg i et diskusjonsforum så bør du ikke skrive noe. I fare for at noen svarer deg. Eller vil kverulere Bla bla bla.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #130 Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, canacas skrev: Jeg sliter med å forstå hvorfor du tar det så veldig personlig. Ærlig talt. Samme når du spør hva kvinner syns om en spillfigur, du blir ufin og rasende. Gjør noe med selvtilliten din, eller i det minste la være å spy eder og galle når du har en knekk. Du må seriøst være den med minst selvtillit på hele forumet. Hva var det jeg tok personlig nå da frøken bedreviter og feminist? Jeg svarte når hun spurte hva dama så i han. For det om hun ikke synes han er sexy så betyr ikke det at dama ikke kan synes det. Absolutt ikke dårlig selvtillit. Faen meg helt motsatt, litt for god, men prøver å ikke virker som en selvdigger. Blir faen angrepet av å ha god selvtillit også nå for tiden... Men det er en annen sak. Jeg kan ikke bli mer fornøyd med meg selv. Jo jeg må slutte å være så godtroende om folk. Der er jeg en idiot + jeg er lettlurt. Får håpe du har like god selvtillit. Jeg forsvarer bare ekte menn Har også vert mye dritt som er skrevet av ditt kjønn om Lothepus. Det har jeg reagert på. Å det beviser hvor mange psykopater av kjerringer som liker å være ekle som sitter her inne. Jeg hater voksne folk som skriver dritt om folk de ikke kjenner. Det skal liksom kalles voksne folk.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #131 Skrevet 29. januar 2017 20 minutter siden, End skrev: Bla bla bla. Bla bla bla bla?
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #132 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Hva var det jeg tok personlig nå da frøken bedreviter og feminist? Jeg svarte når hun spurte hva dama så i han. For det om hun ikke synes han er sexy så betyr ikke det at dama ikke kan synes det. Absolutt ikke dårlig selvtillit. Faen meg helt motsatt, litt for god, men prøver å ikke virker som en selvdigger. Blir faen angrepet av å ha god selvtillit også nå for tiden... Men det er en annen sak. Jeg kan ikke bli mer fornøyd med meg selv. Jo jeg må slutte å være så godtroende om folk. Der er jeg en idiot + jeg er lettlurt. Får håpe du har like god selvtillit. Jeg forsvarer bare ekte menn Har også vert mye dritt som er skrevet av ditt kjønn om Lothepus. Det har jeg reagert på. Å det beviser hvor mange psykopater av kjerringer som liker å være ekle som sitter her inne. Jeg hater voksne folk som skriver dritt om folk de ikke kjenner. Det skal liksom kalles voksne folk. Vel, du bekrefter poenget mitt eksemplarisk da. Det skal du ha.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #133 Skrevet 29. januar 2017 22 minutter siden, canacas skrev: Jeg sliter med å forstå hvorfor du tar det så veldig personlig. Ærlig talt. Samme når du spør hva kvinner syns om en spillfigur, du blir ufin og rasende. Gjør noe med selvtilliten din, eller i det minste la være å spy eder og galle når du har en knekk. Du må seriøst være den med minst selvtillit på hele forumet. Enig. Det virker som han blir helt besatt når andre ikke finner det samme som han sexy. Og da kommer standard svaret: Du liker vel fløtepuser som Petter Pilgård du, din jentunge Anonymkode: 6c842...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #134 Skrevet 29. januar 2017 På Tuesday, January 03, 2017 den 22.57, AnonymBruker skrev: Nysgjerrig på hva dere damer synes, er Lothepus sexy? Hadde dere takket ja til en middag og kanskje en runde i høyet med den karen? Anonymkode: aa094...66a Mannen er vulgær og lite tiltrekkende og lite tillitvekkende både i språkbruk og væremåte. (Både privat og på skjermen.) Anonymkode: 78e76...a4a 2
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #135 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Vel, du bekrefter poenget mitt eksemplarisk da. Det skal du ha. Jeg har forstått litt om deg nå, men du trenger for helvete ikke kom med løgner om andre for det. Føler du deg bedre hvis du tror jeg har dårlig selvtillit? I så fall må du jo få lov til å tro det. Du kan trøste deg med at jeg hadde alltid dårlig selvtillit når det gjaldt skolearbeid. Der var alltid selvtilliten på bunn. En grunn til at jeg aldri fikk noe utdanning. Jeg var så dårlig.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #136 Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det virker som han blir helt besatt når andre ikke finner det samme som han sexy. Og da kommer standard svaret: Du liker vel fløtepuser som Petter Pilgård du, din jentunge Anonymkode: 6c842...0c2 Han er jo tross alt mer sexy enn Petter eller hva? (SI JA PLEASE!)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #137 Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Han er jo tross alt mer sexy enn Petter eller hva? (SI JA PLEASE!) Det er faktisk mulig å ikke finne noen av de sexy. Det finnes tross alt flere enn to menn her i verden. Anonymkode: 6c842...0c2 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2017 #138 Skrevet 29. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #139 Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk mulig å ikke finne noen av de sexy. Det finnes tross alt flere enn to menn her i verden. Anonymkode: 6c842...0c2 Jo jo men han er da litt mer sexy Petter? Jeg vet du synes det? Si ja for faen eller så synes du bare feminine menn er sexy altså. Neida. Ska slutte å erte deg
Gjest Bossa Nova Skrevet 29. januar 2017 #140 Skrevet 29. januar 2017 På 4.1.2017 den 18.19, tirben skrev: Han er absolutt ikke sexy ! Liker ikke harry typer fra bygda. Ville heller gått for Jarl Goli eller Lavrans. Og faktisk er Tore mye mer sexy , selv om han er homofil! Er enig i denne. Har aldri fantasert om Lothe. Men Jarl, Lavrans og Tore er sexy. Sistnevnte er homofil, jeg har samboer, men i drømmer går alt an. Petter-typen har aldri vært noe for meg. Merkelig at det må være enten eller i denne tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå