Gå til innhold

Er Lothepus sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Det jeg lurer på, er hvorfor han på bildet i HI ser så uvasket ut. Hvis han tror at han er "sexy" ved å ikke vaske seg og røyke, har han bommet noe voldsomt.

Sikkert fordi han vil fremstå som mannen han er i programmene sine? Jeg vet ikke, har ikke sett programmet, kun sett en episode av Farmen, så det er alt jeg kjenner til han :) Mye mulig jeg ikke kan fordra fyren når jeg har sett litt av han ;) 

Videoannonse
Annonse
Gjest antbug
Skrevet

Han er ikke min type. Hvis jeg måtte velge mellom ham og Petter Pilgaard ville jeg tatt sistnevnte. Petter har sans for humor, og det henger høyt hos meg. Ellers synes jeg i grunnen Jarl Goli er den kjekkeste der inne :) 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Faen så frekke mange av dere er. Å dere skal kalles kvinnfolk?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

:klo:

Anonymkode: 4c80b...d7e

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Skrevet

Han er sexy. Kan se for meg at han er deilig i senga, men måtte ha kasta han på dør etterpå. Tåler ikke kvinnesynet hans

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han nedvurderer ikke damer. Han bare mener det er et klart skille mellom mann- og dameoppgaver. Han er stor fan av damer og mener han er avhengig av dem for å få hverdagen til å gå opp. Han sa selv om sin egen datter på Fjorden Cowboys ''uten den jentungen hadde eg ikkje fått te ein dritt. Da e ho så helde styr på alt for meg, takka faen for da'' eller noe i den duren. Samme med damen hans Randi, han sier aldri et vondt ord om henne. 

Anonymkode: e7ac3...965

Nemlig !!    Du har skjønt det du.   Litt "rå"  bygdehumor har aldri skadet noen.

Anonymkode: dc0ca...98d

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 5.1.2017 den 22.35, Bootyhunter skrev:

Nei, vi er ikke kvinnfolk. Vi er kvinner evt. damer

Skrevet

Han må være temmelig innrøkt..tenker på hvordan det lukter av han så..nei takk. :)

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
47 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, vi er ikke kvinnfolk. Vi er kvinner evt. damer

Er dere kvinner så er dere kvinnfolk. Jeg er mann. Altså et mannfolk. 

Du er ei dame, kvinne, kvinnfolk, kjerring (nei kjerring er ikke et skjellsord, selv om mange unger bruker det som det).

Jeg er en mann, herre, mannfolk, gubbe når jeg blir eldre. 

Dere damer må slutte å bli så lett fornærmet.

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 6.1.2017 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Nemlig !!    Du har skjønt det du.   Litt "rå"  bygdehumor har aldri skadet noen.

Anonymkode: dc0ca...98d

Jo en del byfolk tydeligvis:fnise:

Skrevet
På 4.1.2017 den 8.34, Mayana skrev:

Da er vel Petter det bedre valget, han er vel litt metro.

Mannen min er overbevist om at Petter er homo, i alle fall har han ikke kommet ut av skapet ennå.
Jeg sa han er bare litt femi og jålete, men han elsker damer og fest........

Neh, lurer ikke ham. Lukter homo på lang avstand :D hehe

Ingen som tror at Lothe er homo da... han ser jo sånn mannenmann... som mannen er skapt for å være.
Bortsett fra at han er litt herja pga mye røyk og fest.... 

Anonymkode: 58d8b...c6d

Skrevet
På Tuesday, January 03, 2017 den 23.02, Bootyhunter skrev:

Jentunger like vel bedre feminine gutter som Petter :fnise:

Petter er jo ikke sexy. Hadde nok heller ville hatt Lothepus om jeg måtte velge. Hadde jeg vært dobbelt så gammel som jeg er så hadde jeg nok vært litt in love i lothepusen 

Gjest Axl Rose
Skrevet
33 minutter siden, stamtplyr skrev:

Petter er jo ikke sexy. Hadde nok heller ville hatt Lothepus om jeg måtte velge. Hadde jeg vært dobbelt så gammel som jeg er så hadde jeg nok vært litt in love i lothepusen 

Hvor ung er du da? Alder har da ingenting å si.

Skrevet

Nei, Lothepus er ikke attraktiv i mine øyne. Sønnen derimot..nam!

• Liker 1
Skrevet

Hva er sexy med en som han? Ingenting. Skjønner ærligtalt ikke hva dama ser i han.

Skrevet
11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvor ung er du da? Alder har da ingenting å si.

Jeg er 26, det jeg finner "sexy" med lothepus er at han har et hjerte av gull og er likevel veldig mann. Synes ikke kroppen i seg selv er så "sexy" at det gjør noe, (har vel egentlig ikke sett krppen hans heller så hvem vet) og alder er absolutt ingen hindring. Hadde jeg møtt han og forelsket meg (satt på spissen) skulle ikke alderen stått i veien. Men det finnes absolutt hotte menn på hans alder, for eksempel Trond Espen Seim😍 han er jo rimelig nice. Er ikke sikkert jeg hadde likt hans personlighet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...