Minitroll Skrevet 5. januar 2017 #81 Skrevet 5. januar 2017 På 04.01.2017 den 13.22, AnonymBruker skrev: Nei takk. Liker ikke harry bygdemenn. Synes ikke han virker som en mannemann, men som en idiot med latterlige holdninger. En mann som ikke kan å vaske klær engang er ikke mye mann ville til og med heller ligget med han homofile typen i farmen enn med Lothepus. Bare navnet gjør han jo minimalt med sexy Anonymkode: 65748...3ce ENIG! Vil ligge i skje på sofaen med sofa-tore
Den røde fare Skrevet 5. januar 2017 #82 Skrevet 5. januar 2017 På 3.1.2017 den 23.07, AnonymBruker skrev: Syns han er bra deilig jeg altså oser brutal sex og trygghet av han! Men nå er jeg oppvokst i en liten bondebygd hvor det er slik menn skal være da. Synes ingenting rundt petter minner om mann. Men han er veldig søt da - som en guttunge. Anonymkode: e7ac3...965 ENIG😍 1
Million Skrevet 5. januar 2017 #83 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Nei, nei og atter nei. Innrøyka og jævlig.... fysjameg. Har aldri sett en hel episode med han på tv, men de gangene jeg har zappet forbi, har han sittet et eller annet sted og dratt seg og røyket bare. Virker bare lat. Innrøyket lærhud i ansiktet.... Så nei, dette er ikke noe for meg. Og jeg er tidligere røyker selv (men sluttet heldigvis før jeg fikk sånn hud som han) Stygge, gule tenner har han også. Synlige fyllinger i gule tenner er turn-off. Endret 5. januar 2017 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #84 Skrevet 5. januar 2017 Så det å være mann vil si å være innbarka i røyk, aldrende og vassen hud, gråsprengt hår, gule tenner, nærmest mulig panksjonistalder, og total mangel på hygiene. Interessant. Lurer på om alle dere som kaller Lothepus for sexy er enig i dette? Eller så dere kun det manipulerte bilde i åpningsinnlegget og dreit i hvordan han faktisk ser ut? Anonymkode: 8cdfc...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #85 Skrevet 5. januar 2017 han er en harry, lat kronidiot, hadde ikke tatt i han med en ildtang engang. Anonymkode: 0572c...d7f 3
Krutthøna Skrevet 5. januar 2017 #87 Skrevet 5. januar 2017 Har ikke spesielt sansen forJarl Goli heller, men han er i mine øyne mye mer mann enn Lothepus. Lothepus er bare ynkelig og usikker på seg selv. Måten han snakker om seg selv og andre, spesielt kvinner, sier alt om han. Litt ufyselig type. Hadde ikke tatt i han med en pinne en gang. 3
boblevann Skrevet 5. januar 2017 #88 Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så det å være mann vil si å være innbarka i røyk, aldrende og vassen hud, gråsprengt hår, gule tenner, nærmest mulig panksjonistalder, og total mangel på hygiene. Interessant. Lurer på om alle dere som kaller Lothepus for sexy er enig i dette? Eller så dere kun det manipulerte bilde i åpningsinnlegget og dreit i hvordan han faktisk ser ut? Anonymkode: 8cdfc...0a4 Nærme pensjonistalder? Mangel på hygiene? Hvor i alle dager har du dette fra? De gidder jo ikke akkurat filme at han dusjer, ikke mye TV i det. Betyr ikke at han ikke gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #90 Skrevet 5. januar 2017 5 minutter siden, boblevann skrev: Nærme pensjonistalder? Mangel på hygiene? Hvor i alle dager har du dette fra? De gidder jo ikke akkurat filme at han dusjer, ikke mye TV i det. Betyr ikke at han ikke gjør det Han blir 46 år, men ser minst 10-20 år eldre ut fordi han er inngrodd i røyk, derifra jeg får panksjonist, han kunne (iværtfall fysisk) vært faren til de fleste ungjenter her inne som fantaserer om han, gross. Og dårlig hygien er lett å se. Lær hud, gule tenner, ustelt hår. Seriøst er det så vanskelig å se? Bare se på farmen kjendis, mannen innrømmer jo å aldri ha vasket hverken hus eller klær, ikke akuratt hva jeg vil kalle renselig. Men benektelse er en fin gave det, du kan godt kalle han sexy, men da blir det dobbeltmoralsk å ikke si at ustelte, eldre menn, som røyker helsa si bort, med lærhud, guletenner og gråsprengt hår er sexy. Anonymkode: 8cdfc...0a4 3
boblevann Skrevet 5. januar 2017 #91 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han blir 46 år, men ser minst 10-20 år eldre ut fordi han er inngrodd i røyk, derifra jeg får panksjonist, han kunne (iværtfall fysisk) vært faren til de fleste ungjenter her inne som fantaserer om han, gross. Og dårlig hygien er lett å se. Lær hud, gule tenner, ustelt hår. Seriøst er det så vanskelig å se? Bare se på farmen kjendis, mannen innrømmer jo å aldri ha vasket hverken hus eller klær, ikke akuratt hva jeg vil kalle renselig. Men benektelse er en fin gave det, du kan godt kalle han sexy, men da blir det dobbeltmoralsk å ikke si at ustelte, eldre menn, som røyker helsa si bort, med lærhud, guletenner og gråsprengt hår er sexy. Anonymkode: 8cdfc...0a4 PENSJONIST. Så siden han ikke bryr seg om hudpleie og frisørtimer er han uhygienisk? Samboeren hans tar seg av husarbeid - det at han aldri har vasket klær betyr ikke at klærne hans er skitne. Menn i yrker som hans ser ofte veldig skitne ut uansett hvor mye de vasker seg, da de stadig er borti olje av alle slag, jord, dynamitt, støv (mye, mye støv) osv. Jeg bryr meg egentlig ikke om du syns han er sexy eller ikke. Du er ikke normen for menneskeheten, jeg må få lov til å synes hva jeg vil. 4
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #92 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, boblevann skrev: PENSJONIST. Så siden han ikke bryr seg om hudpleie og frisørtimer er han uhygienisk? Samboeren hans tar seg av husarbeid - det at han aldri har vasket klær betyr ikke at klærne hans er skitne. Menn i yrker som hans ser ofte veldig skitne ut uansett hvor mye de vasker seg, da de stadig er borti olje av alle slag, jord, dynamitt, støv (mye, mye støv) osv. Jeg bryr meg egentlig ikke om du syns han er sexy eller ikke. Du er ikke normen for menneskeheten, jeg må få lov til å synes hva jeg vil. Egentlig er det veldig fasinerende at petter blir trukket frem som hvem de heller ville hatt. Det er, i mine øyne, noe av det minst sexy i to sko. For øvrig så ser jo petter ut til å ville lære av lothe å bli mann, så han ser vel noe sexy med lothe han også. 1
boblevann Skrevet 5. januar 2017 #93 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Egentlig er det veldig fasinerende at petter blir trukket frem som hvem de heller ville hatt. Det er, i mine øyne, noe av det minst sexy i to sko. For øvrig så ser jo petter ut til å ville lære av lothe å bli mann, så han ser vel noe sexy med lothe han også. Jeg er helt enig med deg, er absolutt ingenting som minner om mann i Petter Skikkelig klyse synes jeg. Hahaha ja stemmer det, synes de to er hysterisk morsomme sammen på farmen!
Honey Dew Skrevet 5. januar 2017 #94 Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir nesten flau av mannen. Hvis dette er prototypen på en mann som er født og oppvokst på bygda, da er jeg et utskudd. Han kan ikke oppføre seg, har et snevert og sykt kvinnesyn, er stor i kjeften og ser mindre bra ut. Det er lov å ta vare på seg selv, uten å blir stemplet som homofil. Hører du Lothepus??!! Hadde seriøst aldri tatt med meg han her på en restaurant i fare for å bli flau i all offentlighet. Kan bare se for meg hvordan kjeften hadde gått på han om han fikk se en borddekking med to gafler og to kniver....OMG!! Nei, takke meg til Petter Pilgaard og Tore Petterson. Herlige typer begge to. Anonymkode: dcae3...0c1 Det er ekstremt mange slike mannfolk på bygden. Endel av dem fikser bilene selv, røyker, kommer opp med "gode" idèer til ting som de kan gjøre med båt/bil/hus/terrasse og som ikke ser at de burde overlatt jobben til profesjonelle. 3
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #95 Skrevet 5. januar 2017 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er ekstremt mange slike mannfolk på bygden. Endel av dem fikser bilene selv, røyker, kommer opp med "gode" idèer til ting som de kan gjøre med båt/bil/hus/terrasse og som ikke ser at de burde overlatt jobben til profesjonelle. De finnes i byen og. Trust me... 1
Honey Dew Skrevet 5. januar 2017 #96 Skrevet 5. januar 2017 28 minutter siden, Silfen skrev: De finnes i byen og. Trust me... Trodde rednecks bare fantes på landet jeg, men da har jeg lært noe nytt i dag også
Nastine Skrevet 5. januar 2017 #97 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Jaja, noen vil ha kjærringer og pyntedokker, andre vil ha menn Men når det kommer til denna pusen, så er det ikke et kjæresteemne, kjeften hans kan jeg styre meg for Endret 5. januar 2017 av Nastine tilføye
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #98 Skrevet 5. januar 2017 Lothe er litt som jack sparrow. Hot as fuck i rollen han spiller, men ikke en man nødvendigvis ville hatt. 2
Nastine Skrevet 5. januar 2017 #99 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Silfen skrev: Lothe er litt som jack sparrow. Hot as fuck i rollen han spiller, men ikke en man nødvendigvis ville hatt. Exactly my point
Honey Dew Skrevet 5. januar 2017 #100 Skrevet 5. januar 2017 25 minutter siden, Nastine skrev: Jaja, noen vil ha kjærringer og pyntedokker, andre vil ha menn Men når det kommer til denna pusen, så er det ikke et kjæresteemne, kjeften hans kan jeg styre meg for Det jeg lurer på, er hvorfor han på bildet i HI ser så uvasket ut. Hvis han tror at han er "sexy" ved å ikke vaske seg og røyke, har han bommet noe voldsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå