AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #61 Skrevet 4. januar 2017 Tja, kunne nok tatt han for noen netter, men ikke som kjæreste... hadde ikke peiling på hvem han var før Kjendis-farmen Kunne også tatt Petter for noen netter, og kanskje også som kjæreste, han virker å ha en kul personlighet og bra humor (Desperat? Jeg? ) Anonymkode: 7c776...817 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #62 Skrevet 4. januar 2017 Kjekk ja men har ikke en personlighet som jeg kunne blitt forelsket i. Kunne vært venner. Anonymkode: f4005...8d5
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. januar 2017 #63 Skrevet 4. januar 2017 Er født og vokst opp på landet selv, så kunne lett tatt han der
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #64 Skrevet 4. januar 2017 Sexy???? Nei, han er bare harry.. Anonymkode: 7426e...1f4 6
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 4. januar 2017 #66 Skrevet 4. januar 2017 Menn som røyker, biter negler og nedvurderer damer er ikke sexy.
Silfen Skrevet 4. januar 2017 #67 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, LillaGorilla🐒 skrev: Menn som røyker, biter negler og nedvurderer damer er ikke sexy. Han nedvurderer strengt tatt ikke damer. Som han sa sist gang: menn gjør enkle, dumme ting og damer gjør ting der man må tenke. Så det er menn han undervurderer. 6
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #68 Skrevet 4. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan han ser ut uten klær, noen som vet om et bilde av han i bar overkropp? #kjøtt Anonymkode: 9fb2b...4c0
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #69 Skrevet 4. januar 2017 2 timer siden, LillaGorilla🐒 skrev: Menn som røyker, biter negler og nedvurderer damer er ikke sexy. Nå må du gå å ta deg en bolle.
John McClane Skrevet 5. januar 2017 #70 Skrevet 5. januar 2017 Det er hver enkelt kvinnes syn og opplevelse av mannen som i øyeblikket fastslår hvor sexy evt Lothepus er. Så lenge det er noen som finner han sexy så er det i alle fall umulig å si at han ikke er det og da gjenstår det i grunnen å finne ut hvor sexy han er. Lag en skala fra 0-10 og be kvinner svare og så finner du gjennomsnittet. Eller bare si sånn ca og spar mye tid som igjen kan brukes til å ta en øl! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #71 Skrevet 5. januar 2017 For oss som kjenner han privat, er han ikke så hardbarka som enkelte her tror. Han "spiller" er del foran kameraet, men det burde ikke overraske noen, eller? Han er arbeidsom og flink innenfor sine felt. Anonymkode: 0d4c4...b0b 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #72 Skrevet 5. januar 2017 7 timer siden, Bootyhunter skrev: Nå må du gå å ta deg en bolle. Vær en ekte mann og bak en fuckings bolle selv! Anonymkode: b73b4...e81 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #73 Skrevet 5. januar 2017 På 4.1.2017 den 3.16, brownbrown skrev: herregud nå drar du fram et redigert bildet med planlagt posing. kan liksom ikke bruke dette som standpunkt... her er et alminellig bildet https://www.google.no/search?q=lothepus&rlz=1C1CHZL_enNO700NO700&espv=2&biw=1920&bih=974&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiChvfetafRAhVFlCwKHcoiB7AQ_AUIBigB#imgrc=S0UdJsi5U1TMjM%3A værsegod..forsatt deilig ? hahaha Må faktisk bruke normale bilder, ikke slik som dette heller vil vise hvordan han ser ut. Anonymkode: fa603...bec
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #74 Skrevet 5. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For oss som kjenner han privat, er han ikke så hardbarka som enkelte her tror. Han "spiller" er del foran kameraet, men det burde ikke overraske noen, eller? Han er arbeidsom og flink innenfor sine felt. Anonymkode: 0d4c4...b0b Fint å høre at han har vokst opp, ikke noe sjarmklump i yngre dager for å si det sånn...sexy? Har aldr vært og kommer aldri til å bli det. Og han har et rimelig sjåvinistisk syn på damer. Anonymkode: aecf4...573 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #75 Skrevet 5. januar 2017 På 3.1.2017 den 23.01, AnonymBruker skrev: Ikke særlig sexy. Kunne blitt med på middag om jeg fikk kose med hunden Anonymkode: 80d63...4be Den kan misforstås Anonymkode: dcae3...0c1 1
Antoinette Skrevet 5. januar 2017 #76 Skrevet 5. januar 2017 Seig, rynkete og senete. Og men all den røykinga banker lungekreften på døren før han er 50. Så nei, ikke sexy. 5
tirben Skrevet 5. januar 2017 #78 Skrevet 5. januar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre at han har vokst opp, ikke noe sjarmklump i yngre dager for å si det sånn...sexy? Har aldr vært og kommer aldri til å bli det. Og han har et rimelig sjåvinistisk syn på damer. Anonymkode: aecf4...573 Ikke noe sjarmklump nå heller, synes jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #79 Skrevet 5. januar 2017 Jeg blir nesten flau av mannen. Hvis dette er prototypen på en mann som er født og oppvokst på bygda, da er jeg et utskudd. Han kan ikke oppføre seg, har et snevert og sykt kvinnesyn, er stor i kjeften og ser mindre bra ut. Det er lov å ta vare på seg selv, uten å blir stemplet som homofil. Hører du Lothepus??!! Hadde seriøst aldri tatt med meg han her på en restaurant i fare for å bli flau i all offentlighet. Kan bare se for meg hvordan kjeften hadde gått på han om han fikk se en borddekking med to gafler og to kniver....OMG!! Nei, takke meg til Petter Pilgaard og Tore Petterson. Herlige typer begge to. Anonymkode: dcae3...0c1 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #80 Skrevet 5. januar 2017 17 timer siden, LillaGorilla🐒 skrev: Menn som røyker, biter negler og nedvurderer damer er ikke sexy. Han nedvurderer ikke damer. Han bare mener det er et klart skille mellom mann- og dameoppgaver. Han er stor fan av damer og mener han er avhengig av dem for å få hverdagen til å gå opp. Han sa selv om sin egen datter på Fjorden Cowboys ''uten den jentungen hadde eg ikkje fått te ein dritt. Da e ho så helde styr på alt for meg, takka faen for da'' eller noe i den duren. Samme med damen hans Randi, han sier aldri et vondt ord om henne. Anonymkode: e7ac3...965 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå