Gå til innhold

Er Lothepus sexy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg vet ikke hvem han er. Er det en karakter fra en serie eller noe?

Anonymkode: 80d63...4be

Han har vært med i Paradise Hotel.

http://www.poseidon-klinikken.no/wp-content/uploads/2014/10/Petter305.png

Anonymkode: 4c80b...d7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært med i Paradise Hotel.

http://www.poseidon-klinikken.no/wp-content/uploads/2014/10/Petter305.png

Anonymkode: 4c80b...d7e

Han der ja. Tenkte det var flere som heter Petter så ville ikke trekke noen konklusjoner :P 

Anonymkode: 80d63...4be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Dere er sure bare pga det med kvinnfolkarbeid og mannfolk arbeid. Han er jo en ekte mann som ser bra ut! Harry? Pff!

Han sitter på ræva, så vet ikke om det er det du mener er en ekte mann? Jeg finner ikke late menn som i tillegg røyker sexy. 

Hvis en ekte mann er en som jobber hardt og er sterk og tøff er jo jeg tre ganger så mye "ekte mann " som han der, og jeg er kvinne ;). Jeg vet ikke om du noen gang har satt din fot på bygda, men om du har det så ville du aldri ha sagt at han er en ekte mann. Jeg finner ikke menn som har mindre baller enn meg sexy. 

Anonymkode: df64f...64f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sitter på ræva, så vet ikke om det er det du mener er en ekte mann? Jeg finner ikke late menn som i tillegg røyker sexy. 

Hvis en ekte mann er en som jobber hardt og er sterk og tøff er jo jeg tre ganger så mye "ekte mann " som han der, og jeg er kvinne ;). Jeg vet ikke om du noen gang har satt din fot på bygda, men om du har det så ville du aldri ha sagt at han er en ekte mann. Jeg finner ikke menn som har mindre baller enn meg sexy. 

Er fra bygden hvor han "utfolder seg". Han overdriver mye i serien sin. Er flink til å arbeide ute. Ellers vil jeg tro at dama hans er god til å sette han på plass.

Anonymkode: 1f130...e13

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fra bygden hvor han "utfolder seg". Han overdriver mye i serien sin. Er flink til å arbeide ute. Ellers vil jeg tro at dama hans er god til å sette han på plass.

Anonymkode: 1f130...e13

Jeg er også det, Harding også jeg...

Og er i en alder hvor jeg kjenner flere av dem som figurerer i serien, så å se dem er nesten som å komme hjem for min del... :)

Sant å er jeg Tyssedøl så kommer jo fra litt ut i fjorden...

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvem det er, men sexy utseende ihvertfall. Minus hatten.

Anonymkode: a58c5...baa

AnonymBruker
Skrevet

Hadde glatt tatt han. Elsker litt endre røffe menn.

Anonymkode: e3f68...df1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*Eldre

Anonymkode: e3f68...df1

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Mangel på menn/folk som han.

Anonymkode: b44fd...74c

• Liker 2
Skrevet

Nei!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei... Og røyking er skikkelig usexy 

Anonymkode: 9256b...c3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sjarm ,vil gjerne på date med han.Det pratet om kvinnfolk arbeid og mannfolk arbeid sticker ikke så dyptMen han Petter er jo rosa i huden ser ut som en avmagrat gris med blond parykk:)Har blitt fort lei av han ja .

Anonymkode: 0786a...457

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han er hot! Men ikkje min type/personlighet...

Anonymkode: 7af43...aef

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lat? Se deg rundt du. Så ser du late mannfolk. Spesielt i byene! Der har du late mannfolk. Tviler på at du er sterkere og tøffere. Kvinner er faktisk fysisk svakere enn menn om du liker det eller ikke. Du har da for faen ikke baller med mindre du er transe.

Skrevet

Hadde han droppet røyken hadde han vært hot

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt kompisen Joar i stedet:)

Anonymkode: 28dc5...eb9

• Liker 4
Skrevet

Kanskje ikke som kjæreste, men kunne glatt tilbrakt en natt og to med han😉

Skrevet

Fyttihælvette. Nei.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen!

Anonymkode: f2dd9...cfb

• Liker 5
Skrevet

Ganske heit og sexy, ja! Og hadde han kuttet den ekle røyken hadde han blitt enda mer sexy! Syns dog ikke det er så sexy at han ikke klarer å vaske klær en gang og mener at det er kvinnfolkarbeid, men det er jo mulig han bare kødder for å provosere. Kunne gladelig hoppet i høyet med ham! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...