Gå til innhold

99-er knuller en 91-er ?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, sterkgutt78 skrev:

Jeg tror dette går gansek greit. Jeg har hatt mange omganger med kåte eldre damer som er sulten på saftig stor negertiss.

Hilsen

Jegeren

:hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På Wednesday, January 04, 2017 den 18.39, brownbrown skrev:

ikke v'r der. jeg er 26 og kunne datet en 17 [ring selv. . vi liker de spreke og stramme. damer i min alder har sluttet å bry seg om utseende. er selv sammen med en som er 21 :)

De fleste damer på din alder er da stramme og spreke de. Bare tull det du sier nå

• Liker 1
Skrevet

Kommer veldig an på. Kjenner noen selv der ene var 99 og andre var 92. Gutten (92'mod) var utrolig barnslig og lite voksen av seg, og jenta (99'mod) var veldig moden. De hadde det fint sammen de. 

Det er fullstendig lovlig, så :) 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, boblevann skrev:

Kommer veldig an på. Kjenner noen selv der ene var 99 og andre var 92. Gutten (92'mod) var utrolig barnslig og lite voksen av seg, og jenta (99'mod) var veldig moden. De hadde det fint sammen de. 

Det er fullstendig lovlig, så :) 

Men om en så voksen mann er umoden så er jo ikke det akkurat positivt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er FEIL.

Anonymkode: 9a303...aea

Skrevet
7 timer siden, Maleficenta skrev:

Men om en så voksen mann er umoden så er jo ikke det akkurat positivt..

Neida, det er en annen diskusjon. Poenget er at aldersforskjellen mellom dem ble veldig lite synlig :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 4. januar 2017 den 18.56, Tibbie skrev:

Vel, han virker litt som en taper om han ikke klarer å få seg noen som passer han bedre. De må jo ha totalt forskjellige interesser, hun har ikke penger til så mye, han kan ikke dra ut for å nye et glass øl med henne...

Jeg ser det mye klarere fra hennes side. Hun synes sikkert det er spennende og gjerne litt kult siden han er litt eldre (men likevel ikke gammel).

MEN hun er ikke ung nok til at vi skal kritisere dem for hardt. La dem bare kjøre på, men jeg er nesten sikker på at det ikke vil vare evig :P Håper hun ikke bestemmer seg for å få barn med han (ennå)!

Jeg var 17 da jeg ble sammen med min mann, han var da 28. Vi har veldig like intresser og var venner før vi ble sammen. Har aldri tenkt over aldersforskjellen i hverdagen. Nå har vi vært gift i snart 20 år. Er nok personligheten deres og ikke alderen som avgjør om forholdet varer eller ikke.

Anonymkode: 3425d...297

Gjest Axl Rose
Skrevet

Det er faen meg ingen andres sak enn de det gjelder. Alder har ikke noe å si så lenge begge er over den seksuelle lavalder. Lev livet og knull med hvem du vil sier nå jeg. Så lenge h*n vil tilbake så klart ;) 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 17 da jeg ble sammen med min mann, han var da 28. Vi har veldig like intresser og var venner før vi ble sammen. Har aldri tenkt over aldersforskjellen i hverdagen. Nå har vi vært gift i snart 20 år. Er nok personligheten deres og ikke alderen som avgjør om forholdet varer eller ikke.

Fy f...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow.

Anonymkode: 06b11...728

Skrevet
3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Det er faen meg ingen andres sak enn de det gjelder. Alder har ikke noe å si så lenge begge er over den seksuelle lavalder. Lev livet og knull med hvem du vil sier nå jeg. Så lenge h*n vil tilbake så klart ;) 

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Fy f...

Hvordan kan du klage på dette maleficenta? Pga det ikke er korrekt ift dine rettsoppfatninger?

Jeg datet en jente på 15 når jeg var 17, er jeg en overgriper? Vi er fremdeles venner i dag, og vi hadde det veldig fint sammen. Hun var MINST like moden som undertegnede.

Ellers vil jeg nevne at min tante ble sammen med hennes mann når hun var 17 og han var 27. De er fremdeles lykkelig gift. (i rundt 20 år.) Selvsagt er det STORE forskjeller på menn og kvinner når det er en såpass aldersdifferanse. Men å si fy faen? Hva gjelder andres forhold og ekteskap? 

Begge er nå virkelig forbi puberteten, vist de møter hverandre i denne alderen, blir forelsket, og vil være sammen med hverandre resten av livet, hvorfor skal din skinnende armor av moralitet stoppe de? Bare ved å si at "NEI"? Trangsynt.

Om jeg var en 17 år gammel gutt, og møtte en 26 år gammel dame. Vi hadde det fint som ingen av oss hadde hatt det tidligere, og vi elsket hverandre, hvirkelig.. Skal det at du sier "fy faen", og syns det er ekkelt, stoppe oss? Burde det stoppe oss?

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2017 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Kanskje de vil ha en stram og deilig jente, med masse livsglede og humør, istedenfor ei dvask halvgammel dame fylt til randen med bitterhet. Wild guess.

Anonymkode: 2d8d2...39c

Måtte le litt av "livsglede og humør". Du er definitivt ikke jente, for da hadde du visst at 15-17 årsalderen er den mest humørsvingende / hormonelle alderen for jenter flest. Kviser, gråteutbrudd, drama, valpefett på mage og ansikt ++. Skal ikke dra alle under én kam bare for å styrke min teori, men langt fra sannheten er det absolutt ikke :fnise:

Som 17-åring var jeg på mitt dvaskeste (tynnfeit, som mange andre jenter er nå til dags) og ustabil som tenåringer flest. Nå, som 22, har jeg kommet til euromesterskapet innen en viss sport, og kroppen er ikke som den en gang var. 

Anonymkode: c36b1...98b

Skrevet (endret)
13 minutter siden, ærlig_sannhet skrev:

Hvordan kan du klage på dette maleficenta? Pga det ikke er korrekt ift dine rettsoppfatninger?

Jeg datet en jente på 15 når jeg var 17, er jeg en overgriper? Vi er fremdeles venner i dag, og vi hadde det veldig fint sammen. Hun var MINST like moden som undertegnede.

Ellers vil jeg nevne at min tante ble sammen med hennes mann når hun var 17 og han var 27. De er fremdeles lykkelig gift. (i rundt 20 år.) Selvsagt er det STORE forskjeller på menn og kvinner når det er en såpass aldersdifferanse. Men å si fy faen? Hva gjelder andres forhold og ekteskap? 

Begge er nå virkelig forbi puberteten, vist de møter hverandre i denne alderen, blir forelsket, og vil være sammen med hverandre resten av livet, hvorfor skal din skinnende armor av moralitet stoppe de? Bare ved å si at "NEI"? Trangsynt.

Om jeg var en 17 år gammel gutt, og møtte en 26 år gammel dame. Vi hadde det fint som ingen av oss hadde hatt det tidligere, og vi elsket hverandre, hvirkelig.. Skal det at du sier "fy faen", og syns det er ekkelt, stoppe oss? Burde det stoppe oss?

Nå er aldersforskjellen på en på 15 og 17 og 15 og 24 himmelvid i forskjell. En 17 åring er kanskje lovlig men fortsatt et barn etter loven. En på 24 eller 28 er voksne. Er ikke greit at voksne og barn inngår seksuelle forhold selv om barnet er over seksuell lavalder. Det er moralsk galt. Så får du kalle meg så trangsynt du bare vil.

Endret av Maleficenta
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Nå er aldersforskjellen på en på 15 og 17 og 15 og 24 himmelvid i forskjell. En 17 åring er kanskje lovlig men fortsatt et barn etter loven. En på 24 eller 28 er voksne. Er ikke greit at voksne og barn inngår seksuelle forhold selv om barnet er over seksuell lavalder. Det er moralsk galt. Så får du kalle meg så trangsynt du bare vil.

Hvorfor drar du inn 24 og 28 her? Og med dine ord, det er en "himmelvid" forskjell. Alder er ett tall, kjærlighet er ikke? Og hvor får du 24 vs 28 år fra, jeg nevnte da ikke dette i det hele tatt? Du griper etter strå.

Greit at noen er "barn" etter loven, men tror du ikke det fins en grunn til at folk har lov til å være seksuelt aktive når de treffer 16? La meg tenke, hmm, at de fleste gjerne er ferdig med puberteten, og vi gir dem retten til å gjøre sine egne valg? Vil du heller ha seksuell lavalder på kanskje 21? Fint om vi kan regulere det også.

Jeg var i hæren og både kunne og ble opplært til å drepe folk når jeg var 19, men jeg kan ikke drikke sprit? JEG syns ikke alle lover henger på grep.

Om jeg er 17 år gammel og forelsker meg i en kvinne på 38, vi har det kjempefint og liker hverandre. Så er din tanke at det IKKE er greit, at jeg blir misbrukt? Og du kaller meg fremdeles et barn? Hva om jeg var 18? Er de dagene avgjørende for min modenhet?

Hva om jeg var bare 16, men hadde det fremdeles fint, og likte det som skjedde, og kvinnen var godt selskap? Er jeg da et "forvirret barn" som ikke vet mitt eget beste? 

Isåfall, uenig. 

***for å si det*** syns menn som er 30 år som ligger med 16åringer trenger hjelp, og er griser, men du skal isåfall klage på loven og ikke de som utøver den*

Skrevet

Herregud jeg drar inn 24 fordi mannen i ts innlegg var 24 da han begynte å holde på med jenta i starten. Og jeg nevner 28 fordi du snakket om at du var 17 da du fant din mann som da var 28...

Skrevet

Alder er ikne bare et tall. Det indikerer hvor lenge du har levd

Skrevet
22 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ellers er det igjen å gripe etter strå når TS selv sier hun var 17 og ikke 15. Å tillegge hennes situasjon en fiktuell alder som du finner passende for ditt narrativ både løgn og upassende. Håper du skjønner det.

Skrevet
1 minutt siden, ærlig_sannhet skrev:

Ellers er det igjen å gripe etter strå når TS selv sier hun var 17 og ikke 15. Å tillegge hennes situasjon en fiktuell alder som du finner passende for ditt narrativ både løgn og upassende. Håper du skjønner det.

Les hi da...

Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Herregud jeg drar inn 24 fordi mannen i ts innlegg var 24 da han begynte å holde på med jenta i starten. Og jeg nevner 28 fordi du snakket om at du var 17 da du fant din mann som da var 28...

Anbefaler deg å ta en rolig pust og faktisk LESE innleggende i tråden. Jeg er IKKE 17, og har ALDRI vært en 17-år gammel kvinne. Ellers er alder et tall FORDI det indikerer hvor lenge du har levd. Det er hele konseptet med alder, og grunnen til at man i det hele tatt gidder å bruke det. Dra ellers inn 24 så mye du vil, men ikke "dikt opp" at TS var 15 pga JEG nevnte i det i en post. Du bidrar ikke til diskusjonen ved å lyve. 

Skrevet
3 minutter siden, ærlig_sannhet skrev:

Anbefaler deg å ta en rolig pust og faktisk LESE innleggende i tråden. Jeg er IKKE 17, og har ALDRI vært en 17-år gammel kvinne. Ellers er alder et tall FORDI det indikerer hvor lenge du har levd. Det er hele konseptet med alder, og grunnen til at man i det hele tatt gidder å bruke det. Dra ellers inn 24 så mye du vil, men ikke "dikt opp" at TS var 15 pga JEG nevnte i det i en post. Du bidrar ikke til diskusjonen ved å lyve. 

Les hovedinnlegget. Det er ikke ts tråden handler om det handler om noen andre ts snakker om hvor mannen var over 20 da han begynte å holde på med ei som NÅ var 17 år men som var under 16 da de begynte å ha sex. Det andre siterte jeg xeil bruker da jeg ikke så etter at det ikke var samme bruker som siterte meg. Beklager det. Men det var ei som skrev at hun var kun 17 år da hun traff sin mann som dengang var 28. Og det syntes jeg heller ikke var greit da en 17 åring er et barn og en 28 åring er voksen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...