Gå til innhold

99-er knuller en 91-er ?!?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jonasmann skrev:

Tolvåringer er da ikke fult fysisk utviklet. Jeg trodde det var rundt 17-18 jeg. Uansett ønsker ikke de fleste menn en aldersforskjell på mer enn -5 år tror jeg. Gjennomsnittet er vel -2 år.

Hva i all verden mener du med fysisk utviklet da? Jenter helt ned i 8 og 9 årsalder får menstruasjon, og er da fruktbare.

Til å vite så lite om kvinner og generelt om pubertet og kjønnsmodenhet, enbefaler jeg at du avstår helt.

Påstanden din om aldersforskjell; hvor er den hentet fra?

Anonymkode: fd05b...dd1

Videoannonse
Annonse
Gjest Jonasmann
Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

ikke v'r der. jeg er 26 og kunne datet en 17 [ring selv. . vi liker de spreke og stramme. damer i min alder har sluttet å bry seg om utseende. er selv sammen med en som er 21 :)

Homo?

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden mener du med fysisk utviklet da? Jenter helt ned i 8 og 9 årsalder får menstruasjon, og er da fruktbare.

Til å vite så lite om kvinner og generelt om pubertet og kjønnsmodenhet, enbefaler jeg at du avstår helt.

Påstanden din om aldersforskjell; hvor er den hentet fra?

Ei jente som blir gravid som 12 åring tror jeg kan dø. Uansett mente jeg utviklet fysisk som i brede nok hofter, høyde osv. Det tror jeg først skjer når de er 17-18.

Alderforskjell påstanden er hentet fra at jeg vet at menn som får barn for første gang er gjennomsnittlig rundt 31, kvinner som får barn er rundt 29. Da tenker jeg at det er vanligst at kvinnen er 2 år yngre.

Endret av Jonasmann
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg var 26 og møtte eksen min noen måneder før han ble 18. Vi var sammen i flere år, hadde det supert :) 

Skjønner ikke problemet jeg. Min første eks møtte jeg da jeg var 17 og han 27. 

Anonymkode: b2d9d...f58

• Liker 2
Skrevet

Imponerende! Det er høyst uvisst om jeg klarer såpass når jeg kommer i 90-årene.

Skrevet

Vel, han virker litt som en taper om han ikke klarer å få seg noen som passer han bedre. De må jo ha totalt forskjellige interesser, hun har ikke penger til så mye, han kan ikke dra ut for å nye et glass øl med henne...

Jeg ser det mye klarere fra hennes side. Hun synes sikkert det er spennende og gjerne litt kult siden han er litt eldre (men likevel ikke gammel).

MEN hun er ikke ung nok til at vi skal kritisere dem for hardt. La dem bare kjøre på, men jeg er nesten sikker på at det ikke vil vare evig :P Håper hun ikke bestemmer seg for å få barn med han (ennå)!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jonasmann skrev:

Ei jente som blir gravid som 12 åring tror jeg kan dø. Uansett mente jeg utviklet fysisk som i brede nok hofter, høyde osv. Det tror jeg først skjer når de er 17-18.

Alderforskjell påstanden er hentet fra at jeg vet at menn som får barn for første gang er gjennomsnittlig rundt 31, kvinner som får barn er rundt 29. Da tenker jeg at det er vanligst at kvinnen er 2 år yngre.

Wow, du har seriøst MYE å lære om anatomi og kropp og kvinner generelt. Jeg anbefaler at du avstår alt som har med kvinner å gjøre, til du har lært deg disse grunnleggende tingene.

• Liker 3
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, du har seriøst MYE å lære om anatomi og kropp og kvinner generelt. Jeg anbefaler at du avstår alt som har med kvinner å gjøre, til du har lært deg disse grunnleggende tingene.

Tror ikke jeg har så mye å bekymre meg over så lenge jeg vet hvor bitene passer sammen og vi er over lovlig alder. Kanskje den eventuelle dama mi kan lære meg litt om kvinnens anatomi og utvikling. Spenennde, hadde vert en glede. Særlig om det var praktisk læring, det er jo gjerne det gutter lærer fortest av :tongue:

Endret av Jonasmann
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Tibbie skrev:

Vel, han virker litt som en taper om han ikke klarer å få seg noen som passer han bedre. De må jo ha totalt forskjellige interesser, hun har ikke penger til så mye, han kan ikke dra ut for å nye et glass øl med henne...

Jeg ser det mye klarere fra hennes side. Hun synes sikkert det er spennende og gjerne litt kult siden han er litt eldre (men likevel ikke gammel).

MEN hun er ikke ung nok til at vi skal kritisere dem for hardt. La dem bare kjøre på, men jeg er nesten sikker på at det ikke vil vare evig :P Håper hun ikke bestemmer seg for å få barn med han (ennå)!

Det kan man jo være sikker på uansett!

Anonymkode: 2d8d2...39c

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig at en voksen mann blir sammen med ei som er så ung i forhold til han selv. Men så lenge de har det bra sammen så ser jeg ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt det samme for noen år siden, men jeg kjenner 26-åringer som jeg tror kunne passet bra med en tenåring, både personlighet, interesser og utseende til og med (ser og fremstår så ung ut at det ikke ville virket feil). Om jenta da i tillegg er relativt moden og oppegående for alderen og ikke blir utnyttet på noen måte, men bare har funnet en bra mann hun passer sammen med, så vil jeg ikke si det er så mye kjipere enn endel unge gutter hun kunne funnet seg som kanskje har mindre av livet sitt i orden, er mer usikre etc.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man jo være sikker på uansett!

Anonymkode: 2d8d2...39c

Ok, jeg omformulerer det til "ikke så veldig lenge" :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4. januar 2017 den 18.37, Jonasmann skrev:

Tolvåringer er da ikke fult fysisk utviklet. Jeg trodde det var rundt 17-18 jeg. Uansett ønsker ikke de fleste menn en aldersforskjell på mer enn -5 år tror jeg. Gjennomsnittet er vel -2 år.

Da vet du lite. 

Anonymkode: 0d841...6ed

• Liker 2
Gjest Jonasmann
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du lite. 

Anonymkode: 0d841...6ed

Vel det er da gutter flest er blitt fysisk utviklet. 17 eller 18.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg gikk på skole med ble sammen med en mann på 40 da hun var 17. Det er noe av det drøyeste, men de er nå sammen fremdeles, 4 år etterpå, så hva visste vi. 

Anonymkode: 6bf27...127

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På ‎04‎.‎01‎.‎2017 den 18.39, brownbrown skrev:

ikke v'r der. jeg er 26 og kunne datet en 17 [ring selv. . vi liker de spreke og stramme. damer i min alder har sluttet å bry seg om utseende. er selv sammen med en som er 21 :)

damer på 26 sluttet bry seg om utseende?? :hoho: 
På hvilken planet bor du?

Anonymkode: 6be82...c57

• Liker 4
Skrevet

datet selv ei på 17 når jeg var 27. ser ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet
På Tuesday, January 03, 2017 den 22.56, Bloggeren skrev:

En bekjent av meg har nettopp blitt sammen med en 26-åring. Hun er selv nettopp fylt 17 år i november.... Før de ble sammen "holdt de på" i noen måneders tid. Det er en klar aldersforskjell inne i bildet, og de var seksuelt aktive før hun hadde passert den seksuelle lavalderen på 16 år...

Hva er deres tanker om dette forholdet?:frkk:

Ikke greit at de hadde seg når hun ikke var fylt 16 ennå.. og vedkommende da var 24. Guffent. Men nå er jo den yngste av de lovlig så nå kan jo ingen si noe men likevel. Ekkelt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...