Gå til innhold

99-er knuller en 91-er ?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En bekjent av meg har nettopp blitt sammen med en 26-åring. Hun er selv nettopp fylt 17 år i november.... Før de ble sammen "holdt de på" i noen måneders tid. Det er en klar aldersforskjell inne i bildet, og de var seksuelt aktive før hun hadde passert den seksuelle lavalderen på 16 år...

Hva er deres tanker om dette forholdet?:frkk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deres sak, tenker jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge begge er villige til å utføre dette - altså det må legges mest vekt på henne siden hun var under den seksuelle lavalderen. Men hvis hun ville gjøre dette og det føltes riktig for henne, så er det jo greit. 

Men vi andre mennesker skal ikke legge oss borte i den seksuelle aktiviteten hos andre mennesker. Det må være opp til dem hva de ønsker å fortelle, og at ikke hele verden vet det på en måte hvis du forstår. Det er litt unødvendig at du skal spørre andre mennesker om hva de synes om dette - noe som er privat hos de to. 

Alle har et privatliv. 

Anonymkode: 2e7f5...aa4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi ble sammen med sin nåværende ektemann da hun var 17, snart 18 og han 25. De har to barn sammen nå :) 

MEN, det skal sies at det er en smule rart fra mannen sin side. Venninna di er ikke fullstendig utviklet enda, det bør han være!

Anonymkode: b77f6...9c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den mannen må feile noe. Dette er virkelig ikke bra for venninna di ts. Jeg er 90-modell.

Anonymkode: 8e101...953

• Liker 1
Skrevet

Jeg er alltid skeptisk til mannfolk som velger jenter som fremdeles går på vgs/u.skolen når de selv er i 20-årene. 

• Liker 18
Gjest Epiphany
Skrevet

Er bekymringsverdig når en voksen person går inn i et forhold med en tenåring. Enda mer bekymringsverdig er det at han som voksen hadde samleie med et barn under den seksuelle lavalder. 

AnonymBruker
Skrevet

Det at han hadde sex med en under den seksuelle lavalder er ikke ok i det hele tatt, og er ganske taper.

Anonymkode: 93cf4...a84

• Liker 8
Gjest Jonasmann
Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg er skeptisk til 18 årige jenter, er fordi de trolig skal reise en eller annen plass og ta utdanning. Om vi ble et par måtte jeg trolig reist med henne, og det hadde vert synd. Er 24 år selv.

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
1 time siden, Nøste~ skrev:

Jeg er alltid skeptisk til mannfolk som velger jenter som fremdeles går på vgs/u.skolen når de selv er i 20-årene. 

Hahaha, da kjenner du ikke menn generelt. Vi vil alle ha kvinner som er nærmest mulig første dag de er fullt utviklet fysisk. Hvorfor det? Jo, fordi vi er blitt selektert i årtusener på å velge damer som kan gi flest mulig barn.

Endret av Jonasmann
Skrevet
1 minutt siden, Jonasmann skrev:

Hahaha, da kjenner du ikke menn generelt. Vi vil alle ha kvinner som er nærmest mulig første første dag de er fullt utviklet fysisk.

Kjenner ikke gutter generelt, mente du vel.... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ananas. skrev:

Kjenner ikke gutter generelt, mente du vel.... 

Ok, menn fra 28 år og oppover vil nok holde seg unda 18 åringer. For øvrig gjør jeg det og, for de er ikke ferdig med utdanningen sin.

Anonymkode: 4a5a4...865

Gjest UngMann1986
Skrevet

Da jeg var 25, hadde jeg en pulevenninne som var 18. Vi syntes ikke det var noe galt i det :) 

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Ehh, det der var veldig stor alderforskjell når han er nærmere 30 enn 20. hadde vært helt uaktuelt for meg, hilsen 98er!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt du reagerer og det gjør jeg og. Tenker alltid det er noe feil med disse guttene og at de henger igjen mentalt.

Anonymkode: 06b11...728

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, mann_86 skrev:

Deres sak, tenker jeg.

og tydeligvis politiets hvis de hadde sex før hun ble 16. Absolutt ikke greit. En på 23-24(?) har ikke sex med en på 15.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Nøste~ skrev:

Kanskje de vil ha en stram og deilig jente, med masse livsglede og humør, istedenfor ei dvask halvgammel dame fylt til randen med bitterhet. Wild guess.

Anonymkode: 2d8d2...39c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Jonasmann skrev:

Hahaha, da kjenner du ikke menn generelt. Vi vil alle ha kvinner som er nærmest mulig første dag de er fullt utviklet fysisk. Hvorfor det? Jo, fordi vi er blitt selektert i årtusener på å velge damer som kan gi flest mulig barn.

Så, en 12-åring er å foretrekke? Når slutter menn å ønske seg noe så ungt da, eller slutter de aldri? :kvalm:

Og du, selv om du er mann så er du så ung så jeg tror jeg kjenner flere menn generelt enn deg.

Anonymkode: fd05b...dd1

• Liker 5
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så, en 12-åring er å foretrekke? Når slutter menn å ønske seg noe så ungt da, eller slutter de aldri? :kvalm:

Og du, selv om du er mann så er du så ung så jeg tror jeg kjenner flere menn generelt enn deg.

Anonymkode: fd05b...dd1

Tolvåringer er da ikke fult fysisk utviklet. Jeg trodde det var rundt 17-18 jeg. Uansett ønsker ikke de fleste menn en aldersforskjell på mer enn -5 år tror jeg. Gjennomsnittet er vel -2 år.

Endret av Jonasmann
Skrevet
18 timer siden, Nøste~ skrev:

ikke v'r der. jeg er 26 og kunne datet en 17 [ring selv. . vi liker de spreke og stramme. damer i min alder har sluttet å bry seg om utseende. er selv sammen med en som er 21 :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...