Pearl Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 :evil: Ja, nå er jeg mildt sagt irritert, selvfølgelig mest på meg selv og mitt data nerde hode. Var inne på tekstbehandlingsprog. for å forandre alle dokumentene jeg har skrevet til Word, men på en eller annen syk måte har jeg klart å forandre det blanke dokumentet som kommer opp med en gang en starter prog. og. Men selvfølgelig har jeg ikke peiling på hvordan jeg kan forandre dette tilbake. Kan noen snille, greie mennesker her inne hjelpe meg? I tillegg har jeg problemer med å få opp Word 97-2000 opp som standard dokument. Please somebody???
Gjest Pearl ikke innlogget Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Nei, her var det vist ikke mange med peiling på Mikrosoft XP. Ja, ja, jeg får vel knote selv da og gjøre det beste jeg kan. Men .....hvis det er noen her som har litte grann peiling, så please hjelp meg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 hva er det som er forandret, da..? Kommer ikke det blanke dokumentet opp, eller er det marg og sånn som er endret? eller noe annet? Word er et teit program jeg ikke kan så godt, men...sjekk verktøy-menyen? eller format? kan være litt kronglete å lagre nye innstillinger, kanskje, i hvert fall hater jeg ordlista i Word, men prøv...
Gjest Pearl ikke innlogget Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Nei, det blanke dokumentet kommer ikke opp, jeg har trålet igjenom hele verktøylinjene og har prøvd det meste, uten hell. Gir opp jeg får bare leve med at jeg må slette før jeg skriver nytt dokument.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå