Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Har lest man har best fettforbrenning med en puls mellom ca.130-150. Men har det noe si når jeg trener på døgnet, bare jeg holder meg innenfor 130-150 i puls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 husker å ha lest i et blad engang at det er best å trene på ettermiddagen med tanke på fettforbrenning. Sånn mellom 4-6 tror jeg det var. Men hvorvidt det stemmer har jeg ikke peiling på. Tror uansett ikke det kan utgjøre så veldig mye forskjell. Det viktigeste er nå at du trener i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. desember 2004 #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du klarer det, er det lurt å trene før frokost. Da er karbolagrene dine tomme, og du går rett på fettet. Men det er lett å stupe i bakken. Selv spiser jeg alltid noe med raske karbohydrater før jeg skal trene om morgenen. Ellers tror jeg ikke kroppen kan klokka, det viktigste er vel hva du gjør, og intensiteten, sammen med hva og hvor mye du spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Har lest man har best fettforbrenning med en puls mellom ca.130-150. Men har det noe si når jeg trener på døgnet' date=' bare jeg holder meg innenfor 130-150 i puls.[/quote']Det med puls er veldig individuelt. Så sjekk hvordan du ligger ann..... Vil heller ikke anbefale å trene før frokost på tom mage...... Bruk heller mat for å få igang forbrenningen. Spis hver tredje time, 2 skiver på 25 gram, pluss pålegg....... og 3 frukter for dagen...... Da vi du oppleve at du setter i gang forbrenningen, at du blir sulten oftere..... Så trener du når du vil og kjenner at det passer deg. Men når det gjelder puls, så må du sjekke deg selv. Anbefaler pulsklokke, selv om det er dyrt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #5 Del Skrevet 3. desember 2004 Takker for svar for alle! Men coolaid! Jeg har pulsklokke, men må innrømme at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal bruke den. Det er en Polar, der det er noe som heter ownzone. Hvordan får jeg stilt på den? Vet du det? Eller er det slik at den skal finne min optimale fettforbrennings puls på et eller annet vis, som jeg ikke har skjønt? Vet du noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. desember 2004 #6 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg drikker masse vann før jeg går til jobb på morgenen, og spiser ikke noe før jeg er på jobb, det har virkelig tatt på fettet!!! leste også det at det tar rett på fettet dersom man trener før frokost på morgene, og det stemmer jaggu det!! (og i starten følte jeg at jeg kom til å gå i bakken, men nå er det jo bare en lek, kroppen styrkes og tåler mer rimelig raskt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2004 #7 Del Skrevet 3. desember 2004 *Suzy som er så sulten at hun har vondt i magen når hun våkner rister på hodet* Jeg kan ikke trene før jeg har fått i meg noe næring... Svømte tidligere om morgenen to ganger i uka og det hadde ikke gått om jeg ikke fikk i meg frokost først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå