Gå til innhold

Hvor ofte i høye hæler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte bruker du høye hæler? 

For min del blir det ve kun et par ganger i måneden. Skulle gjerne brukt oftere.. 

Anonymkode: 84774...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok toppen et par ganger i uka, ihvertfall nå som det er kaldt og glatt. Går på litt hæl (6 cm) hele tiden så lenge jeg ikke er på jobb, da - da er det joggesko som gjelder!

Skrevet

bruker høye heler til/fra jobb 80-90 % av tiden, og kanskje 60-70% ellers på fritiden. Har tykke heler, som er veldig gode å gå i, og vintersko med høye, tjukke heler, med gode spor under så dem ikke er glatt. 

Skrevet

Svært sjeldent. Har litt høyde på vinterbootsene mine, men vil ikke si det er nok til å bli kalt høye heler.

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent hver dag. Har bare et par uten hæler.

Anonymkode: 691bc...b99

• Liker 1
Skrevet

Som regel hver helg samt et par tre ganger i løpet av uka. 

Skrevet (endret)

En-tre ganger i året kanskje. Ikke det at høye kvinner ikke kan gå med heler, men på mine 180 føler jeg ikke noe behov for det til hverdags.

Endret av funginger
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere poste bilder av de skoene dere bruker?

Anonymkode: 0cc25...f41

Skrevet

Daglig. Men bytter på jobb fordi jeg ikke kjører i høye hæler, så blir jo begrenset hvor mye jeg egentlig beveger meg i dem med. 

Skrevet

Det bruker jeg daglig. Trives best i høye hæler.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker høye eller halv-høye hæler det meste av tiden, men sjelden tynne hæler, som jeg bare har ett par av.

Anonymkode: e60c7...763

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Stort sett hver dag. Ikke bra for beina, burde latt være.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Så ofte jeg får mulighet:) blir mest i helger men normalt sett så mellom 2 og 4 ganger i uka.

Jeg elsker sko og får aldrig nok hihi😍😍😍

Endret av lipgloss
Skrevet

Jeg kjøper aller helst høye hæler, men bruker aller helst sneakers. Sukk.

Bruker dem en gang eller to i måneden.

Skrevet

Et par ganger i årert, maks. Hater høye hæler, så det bruker jeg kun hvis jeg "må".

Skrevet

Hver dag! 

Anonymkode: 94336...74c

• 1 år senere...
Skrevet

Alltid høye hæler så sant jeg ikke trener

Anonymkode: 5e9ad...62b

Skrevet

Jeg vil gjerne se bilder av de høye hæler i form av vintersko og daglige bruken, takk😊👌🏻👍🏻

Anonymkode: 0cc25...f41

• Liker 1
Skrevet

Uhyre sjelden. 

I tyveårene brukte jeg det absolutt hele tiden, omtrent, og fikk etterhvert svi for det. 

Nå går jeg i mer fornuftige sko på jobb, og når jeg gjør hverdagsting. Jeg går stort sett bare i høye hæler når jeg skal noe hvor jeg må pynte meg litt, og det er altså tilnærmet lik aldri :P 

Anonymkode: 181c5...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...