AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Etter et år med null hell innen dating, hvor jeg til slutt har lagt vekk alt av online-dating, har jeg truffet en helt fantastisk mann og jeg bare svever på en rosa sky. Og jeg skjønte det ikke engang, for det var en kompis! Det sa pang med en gang vi fikk tid til å treffes på tomanns hånd, og nå er alt bare så utrolig fint og jeg er skikkelig forelska og lykkelig. Unner alle her på dating-forumet denne følelsen, og jeg håper at året bringer med seg mange flotte, herlige, deilige og lykkelige øyeblikk. Anonymkode: c3927...cbd 13
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Så flott! Lykke til! Jeg er litt betatt for tiden, men har ganske nylig møtt han. Kjemien var i alle fall helt fantastisk da vi pratet sammen. Nå tenker jeg bare på han! Men skal ikke ha noe forventninger, skal bare ta alt som det kommer. Går det skeis, så ok. Men fint mens det varer, den spenningen... Anonymkode: e54b2...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Så hyggelig! Lykke til, og nyyyyt!Anonymkode: c7692...07a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flott! Lykke til! Jeg er litt betatt for tiden, men har ganske nylig møtt han. Kjemien var i alle fall helt fantastisk da vi pratet sammen. Nå tenker jeg bare på han! Men skal ikke ha noe forventninger, skal bare ta alt som det kommer. Går det skeis, så ok. Men fint mens det varer, den spenningen... Anonymkode: e54b2...7d9 Takk alle sammen! :D Og masse lykke til tilbake. Jeg tror det er en grei holdning, det å ta det som det kommer. Det gjør i alle fall jeg, og det gjør at jeg stadig blir positivt overrasket. Anonymkode: c3927...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå