Gå til innhold

Hva er den sykeste drømmen du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde min idag: jeg er kvinne og drømte jeg hadde en mikropenis ved siden av min vagina.. kom sæd ut sv den. I tillegg hadde jeg hemoroider?!😂😂😂 hadde en klump i tannkjøttet og når jeg klemte den kom det hvit, hard masse ut av den. Så syk drøm at jeg ikke klarer glemme den. 

Anonymkode: 817a7...e36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var gravid og drømte at babyen stakk hode og armer ut av magen og hylte slipp meg ut.

Er noen år siden nå, men jeg grøsser fortsatt når jeg ser det for meg. Husker jeg var helt uvel dagen etter drømmen.

Anonymkode: ac620...e32

Skrevet

Har hatt mange syke drømmer, kan liste opp de jeg husker.

- Drømte at den demon torturerte meg ved å borre i magen min så blodet spruta

- Drømte at alle på jorden ble vektløse og hele jorden ble fylt med lava. Vi skulle reise til Mars, men bare noen få fikk komme med før alle ble vektløse. Jeg fikk ikke være med :O 

Dette er en drøm jeg har hatt veldig mange ganger: 

- Drømte at tankbilen kom for å suge meg opp i bilen deres hvor møkka er. Jeg begynte å løpe, men jeg løp i sakte film og de beveget seg normalt. Jeg klarer å løpe inn i huset før de kommer fram, men så skal jeg vri om nøkkelen så de ikke kommer inn og det er alltid noe i veien med døra.

- Det er krig utenfor huset mitt, jeg er både nede på jorden og oppe i et fly med hitler som bomber alle, men oppe i flyet står jeg bare å ser på og tenker at det er kjipt. Nede på jorden kjemper jeg en kamp som ender med at jeg må inn i et fjell, som blir til en tunnel som blir smalere og smalere. Jeg kjemper desperat for å komme ut, når jeg kommer ut regner det fuglefjær og jorden skal bli vektløs.

AnonymBruker
Skrevet

At det aldri funker å ringe 113/112 og at jeg prøver å skrike men ingen lyd kommer

Anonymkode: ac441...236

Gjest Axl Rose
Skrevet

Har ofte en (ikke så syk, men litt creepy) drøm om at en hel by brenner. Eller et annet sted. Kommer an på hvor jeg er. Det er flammer overalt. Oppover fjella, i skoger, hus, veiene smelter. Alle må rømme til sjøs. Når vi er trygt på sjøen i båter så ser vi flammehavet bak oss. Som om hele verden brenner. Det gjør den tydeligvis også for alt vi kjører forbi brenner. Når vi kommer til en annen by så brenner alt der også. Hele sjøen blir fullt opp med mennesker og båter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...