Gå til innhold

Nei, du blir ikke voksen av å drikke kaffe.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inntak av kaffe gjør deg ikke mer moden. Ikke mer voksen. Ikke viktigere. Det er så mange myter rundt diverse, som jeg kom til å tenke på der jeg stod og lagde mat på kjøkkenet. En av mytene som provoserer meg, er den at man blir voksen av å drikke kaffe. Nei, du blir aldeles ikke det. Hvis du som 17 skal "lære deg å like kaffe" (husker det var populært i min vennegjeng i hvert fall), så gjør det deg ikke mer moden. Selv om du tror det.

Andre ting som plager meg:
- Du blir ikke sexy av miniskjørt
- Du blir ikke ettertraktet osv av ONS, selv om du klarer å få fulle guttunger til sengs
- Du blir ikke voksen av å lage mat fra bunnen av

:) GOD KVELD VIDERE

Anonymkode: 8c72e...3a8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke drikker kaffe, så er man en liten dirttunge. Klarer man ikke akseptere det faktumet, så er det bare tegn på at man er umoden

Anonymkode: 4210c...bef

• Liker 8
Gjest Newroz
Skrevet

Jo, litt så. Litt voksen blir du av å drikke kaffe.

Og jo, du blir faktisk litt mer sexy i miniskjørt. Og litt mer voksen av å lage mat fra bunnen av. Eneste jeg er enig med deg i er ONS. Om det er veldig mye teller ikke det positivt i mine øyne (gjelder både menn og kvinner for min del). 

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke voksen før man må ha kaffe om morran for å fungere ;)

Anonymkode: 2da0c...1b4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Voksne klarer å lage annen middag enn nudler og grandis med ost på. Mat fra bunnen trenger ikke være avansert, det bare høres verre ut enn det er.

Anonymkode: 88c68...51b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis man har drukket kaffe men plutselig slutter med det fordi det egentlig ikke er noe godt og man ikke gidder å gi etter for kaffehysteriet i Norge lenger. Hva er man da?

Anonymkode: cf26e...220

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis man har drukket kaffe men plutselig slutter med det fordi det egentlig ikke er noe godt og man ikke gidder å gi etter for kaffehysteriet i Norge lenger. Hva er man da?

Bare fryktelig irriterende å ha på besøk eller som kollega.... Skal vi stikke og ta en kaffe og.... et glass vann? 

Anonymkode: 71978...e01

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fryktelig irriterende å ha på besøk eller som kollega.... Skal vi stikke og ta en kaffe og.... et glass vann? 

Vi du bli med å ta en te? :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det skal plage deg. 

Gjest BabyBlue
Skrevet

Man blir ikke voksen av å drikke kaffe, man er voksen når man MÅ ha kaffe :fnise:

Gjest gjesteniluka
Skrevet

Kaffedrikkende mennesker er som regel ikke noe å samle på.

Gjest Mayana
Skrevet
2 timer siden, exictence skrev:

Synes ikke det skal plage deg. 

Gjør ikke det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Maset om kaffe er en konsekvens av gruppetenkning og kravet om sosial underkastelse. Det er det samme med alkohol, religion og alt annet man bare gjøre uten noen annen reell begrunnelse enn at "alle andre gjør det".

Anonymkode: 4cb5b...6c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inntak av kaffe gjør deg ikke mer moden. Ikke mer voksen. Ikke viktigere. Det er så mange myter rundt diverse, som jeg kom til å tenke på der jeg stod og lagde mat på kjøkkenet. En av mytene som provoserer meg, er den at man blir voksen av å drikke kaffe. Nei, du blir aldeles ikke det. Hvis du som 17 skal "lære deg å like kaffe" (husker det var populært i min vennegjeng i hvert fall), så gjør det deg ikke mer moden. Selv om du tror det.

Andre ting som plager meg:
- Du blir ikke sexy av miniskjørt
- Du blir ikke ettertraktet osv av ONS, selv om du klarer å få fulle guttunger til sengs
- Du blir ikke voksen av å lage mat fra bunnen av

:) GOD KVELD VIDERE

Anonymkode: 8c72e...3a8

Men hele premisset ditt er jo feil. Det er en spøk at man ikke er voksen før man drikker kaffe, ikke en myte. Ikke nødvendigvis en veldig bra spøk, men likevel en spøk. 

Anonymkode: 9e25b...947

• Liker 6
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man ikke drikker kaffe, så er man en liten dirttunge. Klarer man ikke akseptere det faktumet, så er det bare tegn på at man er umoden

Anonymkode: 4210c...bef

Natta kjære deg :baby:

Anonymkode: e30e4...819

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verdens land og rike er irriterende med det? Jeg drikker ikke kaffe, og hvis noen lurer på om jeg skal bli med på en kopp kaffe takker jeg jo ja til det. Så tar jeg bare noe annet enn kaffe i stedet. Er jeg hjemme hos noen tar jeg heller et glass vann, ja, og skulle det være for strevsomt tar jeg selvfølgelig bare en kopp kaffe av ren høflighet. Man skal være bra gæren for å finne det "fryktelig irriterende" med folk som ikke liker kaffe.

Anonymkode: ec433...438

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, Mayana skrev:

Gjør ikke det ;)

Fint. Ts skrev det i hovedinnlegget sitt.

Skrevet

Hva andre folk synes om meg har ingenting å si for meg, deres stemme og mening er ubetydelig.
Påstanden om modenhet og kaffe er bare enda en grunn til å fortsette å ikke bry seg om hva de tenker.
Livet ble raskt mye enklere emosjonelt sett

Gjest antbug
Skrevet

Hæ? Blir man ikke moden av kaffe heller nå? Makan. Mye skal man høre før ørene ramler av. Snart blir man vel ikke dame av å handle på dameavdelingen heller :sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...