Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Må man ha gynokelogisk undersøkelse for å fornye resepten på p-piller? Gjør dere dette en gang i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Mange leger gir deg resept på p-piller i 6md-1 år før du må til gynekolog, så du må sannsynligvis i stolen for å få ny resept. En GU er ikke akkurat den kjekkeste situasjonen å befinne seg i, og klart skjremmende første gang, men går som regel veldig greit for de fleste. Jeg valgte å gå til kvinnelig gynekolog, som gjorde situasjonen mye mindre ukomfortabel. Det er vanlig å gå til GU hvært 3 år. Når jeg gikk til GU fikk jeg også resept på p-piller i 3 år, og etter de 3 årene må en inn for å sjekke at alt er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har gått på p-piller i 3 år og hver gang fått resept for ett år og har vært inne til undersøkelse hvert år. Men dette er gjerne ikke nødvendig da, kan jeg spørre om å få en lengre resept kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Du trenger ikke GU mer enn hvert tredje år. Jeg får resept for bare ett år av gangen, men det er jo null problem og ringe etter en ny, og hvert tredje år bestiller jeg time for undersøkelse i tillegg. Det er raskt og greit gjort, foretrekker mannlig lege jeg da, men det er jo individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå