trax Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg er i ferd med å avslutte utdanning (25 år gammel), de siste dagene før jeg skulle dra traff jeg ei jeg likte veldig godt allerede etter få dager sammen, og det virker til nå som det samme er gjengjeldt. Grunnet en tidligere forelskelse og intriger knyttet til dette som varte i ett år, med blant annet en venn mindre som resultat, ønsket jeg meg bort fra studiestedet. Denne jenta lekte meg meg og mine følelser, og dro meg langt ned følelsesmessig. Enkelte venner som kjenner situasjonsen synes jeg bør komme meg unna, og i utganspunktet er jeg enig i at det å virker ulogisk å bli igjen i et ormehull etter å ha blitt kjent ei anna ei etter noen få dager sammen, og hvor jeg ikke vet hva som vil skje. Jeg er først og fremst ute etter en kjæreste, ei jente på min alder. Denne jenta har opplevd mye av det samme sviket som meg (ren utroskap i hennes tilfelle), og jeg liker henne så godt, så snart jeg skal til å si noe, så plutselig sier hun det jeg tenkte si...vi tenker mye likt, er det vel jeg prøver forklare...Det meste stemmer, på en måte. Til å starte med sa hun at det var trist at jeg skulle dra, men endte opp i at hun nå ønsker at jeg skal bli... Denne jenta sier hun ikke er klar for et forhold enda, grunnet sviket og redsel for å bli såret igjen. Derfor vil hun ikke love noe eller noe slikt, men uansett hva som skjer, håper jeg å beholde denne jenta som god venn, men ser helst at hun blir kjæreste. Ved å studere litt videre der hvor jeg er nå, kan jeg oppnå samme som andre steder. Problemet er at jenta jeg liker er på et sted hvor jeg har venner, men også et sted jeg vil møte på folk jeg ikke liker (hun jeg var forelsket i, eks-vennen). Dersom det jeg håper blir et forhold, ryker, spesiellt til en annen person, så har jeg på en måte blitt her grunnet henne, og jeg vil kanskje angre at jeg ble. Et annet problem er at jeg egentlig ønsket å studere på stedet jeg ønsker å skaffe meg jobb, slik at jeg får kontakter utenom jobben, dette er mitt fremste argument for å dra herifra. Det finnes andre eksempler som taler for å bli her, blant annet økonomiske, da det er billigere å bo her. Noen som har erfaringer med dette ? Kan klare meg uten et kjæresteforhold til henne, dersom jeg har et godt vennskapsforhold, men redd dersom det skulle resultere i at hun finner seg noen andre...da har jeg på en måte følt at noe er tapt... Finne frem terningen og la den avgjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 jeg synes du skal gjøre som du tenkte i utg.punktet- hva hadde du lyst til å gjøre før du traff henne? dere kjenner hverandre ikke så godt- kanskje dere skal pendle til hverandre i begynnelsen?... nei jeg veit ikke det virker som om du har blitt for fort dratt med beina unna jorda og ser litt rosa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trax Skrevet 27. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Hadde lyst til å dra, men etterhvert har økonomiske og andre grunner til å bli også dukket opp, som jeg ikke tenkte på før...Er ikke stort problem, bare noen ulemper. Hun ber meg om å bli, men om dette er for å være en festvenn eller hva...det er jeg mer usikker på, siden jeg ikke kjenner henne så godt, og hun også har slitt med et forhold. Hadde bare vært så kjedelig hvis jeg ble, og hun fant seg noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trax Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2002 Da var valget tatt...jeg drar Håpe jeg har gjort det rette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå