AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Vi har ganske nylig flyttet. Nå har vi funnet ut at en pusekatt tydeligvis trives veldig godt i en overbygd liten krok av terrassen vår, vi ser den ligger der rett som det er. Katten er ikke redd oss, vi har fått lov til å klappe den og den ser frisk og fin ut og har tydeligvis et hjem - men den er visst stort sett ute (vi ser den i hvertfall her hos oss "hele dagen"). Er det innafor å slippe den inn til oss? På besøk, altså. Har ikke tenkt å gi den mat, selvsagt. Aner ikke hvem sin katt det er (boligfelt), ellers kunne jeg jo spurt eierne om det er greit at katten besøker oss. (Vil jo ikke "kidnappe" den heller...) Anonymkode: 6e813...25c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Kanskje det kan være lurt å finne ut hvem eieren er Anonymkode: ea933...19f
Passiata Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Her ville jeg trått forsiktig. Du sier den er frisk og fin og ser ut til å ha et hjem. Da bør du kanskje la det bli med det? Eventuelt kan du la den få noe mykt å ligge på i den verandakroken din. Slipper du den inn, ja da vandrer den fort inn på kjøkkenet. Og hvis den da ser på deg med store spørrende øyne... Noen katter har også evnen til å suge inn kinnene og se fullstendig utsultet ut, selv om de er runde og nettopp ha spist. Hadde selv en slik en... Veldig vanskelig å ikke gi besøkende katter mat. Og som katteeier selv, jeg hadde IKKE blitt glad om en annen hadde tatt katten min inn. Mat eller ikke. Er den inne hos en annen, så kommer den jo ikke hjem til meg. Kanskje du heller skulle skaffe deg din egen katt? Finnes mange katter som trenger et godt hjem, både voksne og kattunger. Men godt å lese at også katteløse er kattevenner der ute. : ) 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Jeg trodde det stod besøkSKATT. Lurte veldig på hva er det vi må begynne å skatte for nå.. Anonymkode: 0f15b...18c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå