Saeria Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det noen av dere som vet om det er en flink fotograf i Bergen som gir med negativene på kjøpet? Jeg vet det ikke er vanlig praksis, men det må da være noen som gjør det? :klø: Håper dere KG jenter kan hjelpe. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Brecht Foto. Han tar digitale bilder og du får med cd med dine bilder på. www.brechtfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2004 Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 4. desember 2004 #5 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke hva de heter, men det er et ektepar som driver sjappe på Wergeland. De er SUPERdyktige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #6 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke hva de heter, men det er et ektepar som driver sjappe på Wergeland. De er SUPERdyktige! Kjerstin & Steinar er vel de du tenker på, men tror ikke du får med negativene. (Har en venninne som mistet sin sønn i en tragisk ulykke, og hun spurte da om hun kunne få negativene i tilfelle, brann eller lignende , men mener å huske at hun ikke fikk dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2004 Takker for tips. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå