Saeria Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Er det noen av dere som vet om det er en flink fotograf i Bergen som gir med negativene på kjøpet? Jeg vet det ikke er vanlig praksis, men det må da være noen som gjør det? :klø: Håper dere KG jenter kan hjelpe. :D
Hazel Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Brecht Foto. Han tar digitale bilder og du får med cd med dine bilder på. www.brechtfoto.no
Vercetti Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke hva de heter, men det er et ektepar som driver sjappe på Wergeland. De er SUPERdyktige!
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke hva de heter, men det er et ektepar som driver sjappe på Wergeland. De er SUPERdyktige! Kjerstin & Steinar er vel de du tenker på, men tror ikke du får med negativene. (Har en venninne som mistet sin sønn i en tragisk ulykke, og hun spurte da om hun kunne få negativene i tilfelle, brann eller lignende , men mener å huske at hun ikke fikk dem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå